سید حسن صفوی به عنوان مسئول بسیج هنرمندان شهرستان ری ابقاء شد

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان ری در مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران، فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری حکم مسئولیت خود را دریافت کرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۲۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

با حکم سرهنگ پاسدار روح اله قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) و با حضور سردار قربان محمد ولی‌زاده جانشین فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران، حکم انتصاب سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به عنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان ری به وی ابلاغ و صفوی در سمت خویش ابقا شد.

سید حسن صفوی مسئول کانون بسیج هنرمندان در این مراسم با ارائه گزارش فعالیت در مدت یکسال و نیم تصدی این مسئولیت گفت: تاکنون با مشارکت هنرمندان بسیجی موفق به برگزاری جشنواره و برنامه های متعددی شدیم و اکنون نیز «عهدواره چله مهدویت» به صورت کشوری در حال برگزاری است.

وی به حضور پرشمار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در شهرستان ری اشاره کرد و هم افزایی ظرفیت نهادها و سازمان های فرهنگی برای دستیابی به افق های بلند را ضروری خواند و افزود: شهرستان ری قادر است تا میزبانی جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری در سطح کشوری را بر عهده بگیرد و با سازمان بسیج هنرمندان کشور همکاری های بیشتری داشته باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار