خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خبر داد

اجرای برنامه ملی «برای هم شادیم» توسط جمعیت هلال احمر همدان

همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت:با نزدیک شدن به پایان سال و برگزاری آئین ویژه چهارشنبه آخرسال در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها برنامه ملی«برای هم شادیم» توسط جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۰۱
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
اجرای برنامه ملی «برای هم شادیم» توسط جمعیت هلال احمر همدان

احمد مطلبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان سال و برگزاری آئین ویژه چهارشنبه آخر سال در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و برای گرامیداشت یاد و خاطره رشادت «علی لندی» برنامه ملی «برای هم شادیم» توسط جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های این طرح ملی اجرای پویش «من لندی‌ام» در میان اعضای کانون‌های دانش‌آموزی است، گفت: هدف از اجرای این پویش ارتقا فرهنگ خیرخواهی و کمک به همنوع است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با اشاره به اینکه دوره آموزشی اطفاء حریق و کمک‌های اولیه در سوختگی در سطح مدارس و در فضای مجازی برگزار می‌شود، افزود: تهیه فیلم کوتاه با گوشی تلفن همراه به مدت ۵۹ ثانیه با موضوعات زیر از جمله برنامه‌های این پویش است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به دوران کرونا در این برنامه دانش‌آموزان فیلم کوتاه با گوشی تلفن همراه به مدت ۵۹ ثانیه تهیه و در فضای مجازی ارسال می‌کنند، گفت: برخی موضوعات این پویش «توجه به حقوق شهروندی هم‌وطنانم، مسئولیت اجتماعی من است»، «از محیط زیست محافظت می‌کنم، آتش روشن نمی‌کنم»، «هوا را آلوده نمی‌کنم، چون من یک هلال احمری هستم» و «برای همیاری و تمرین مهرورزی به دادرسان هلال احمر می‌پیوندم و دیگران را دعوت می‌کنم» است.

مطلبی با بیان اینکه از دیگر موضوعات این پویش «حفظ آرامش همنوعانم ارزشمندتر از اقدامات حادثه‌ساز من است» و «همراه هلال احمر هستم تا به دیگران یاری رسانم» است، افزود: «امداد و کمک‌های اولیه را می‌آموزم تا یاور جامعه باشم»، «آرامش دیگران آرامش من و جامعه است»، «علی لندی دانش‌آموز فداکار، الگوی من در کمک به هم وطنانم است»، «با هم مراسم چهارشنبه سوری ایمن انجام می‌دهیم» و «من آتش نمی‌افروزم، مهر افروزم» نیز دیگر موضوعات این پویش است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف ارتقا فرهنگ خیرخواهی و کمک به همنوع و تغییر رویکرد برنامه‌های مراسم چهارشنبه سوری در راستای کاهش خطرات و حوادث آن انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار