فرمانده سپاه تهران بزرگ:

سرنوشت حاج احمد متوسلیان یکی از مطالبات مردم است

سردار حسن حسن‌زاده در چهلمين سالگرد تشکیل لشکر ۲۷ محمد رسول‌ الله (ص) سرنوشت حاج احمد متوسلیان را مطالبه مردم دانست.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۸۹
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
سرنوشت حاج احمد متوسلیان یکی از مطالبات مردم است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ در مراسم رونمایی از دیوارنگار جدید میدان ولیعصر(عج) تهران به‌مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، فرارسیدن ایام دهه فجر را گرامیداشت.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) اظهار کرد: بهمن ماه ۱۳۶۰ حاج احمد متوسلیان و همرزمانش مامور به راه اندازی و تشکیل تیپ و یگان ویژه تهران می شوند و امروز چهل سال از این اقدام می گذرد.

سردار حسن زاده گفت: امروز همه لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) را به عنوان سپاه تهران می شناسند. بنیانگذار این یگان، شاگرد مکتب امام (ره) و انقلاب بوده است؛ از همین رو اخلاص، آینده نگری و… و دیگر ویژگی های امام راحل را می توان در قامت حاج احمد متوسلیان دید.

این فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: تیپ محمد رسول‌ الله در زمان کوتاهی برای عملیات مهم فتح المبین راه اندازی می شود. این تیپ، لشکر و سپاه همیشه پیروز محمد رسول الله با اخلاص و مجاهدت ها رشد پیدا می کند.

وی ادامه داد: ۹ فرمانده شهید از ویژگی های مهم سپاه تهران است که سه فرمانده آن مدافع حرم هستند. این موضوع بیانگر پیشگام بودن فرماندهان این سپاه است. لشکر محمد رسول‌ الله(ص) تهران بزرگ ۱۸۸ فرمانده گردان در دوران دفاع مقدس و ۲۲۵ فرمانده شهید دارد. این لشکر با پایان دفاع مقدس به کار خود پایان نمی دهد و بزرگترین سد کشور را می سازد.

سردار حسن زاده با اشاره به اقدامات سازندگی لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) گفت: در سال ۸۷ این لشکر توسعه پیدا می‌کند و سپاه محمد رسول‌ الله(ص) شکل می گیرد.

وی ضمن ابراز امیدواری گفت: فرمانده اصلی این سپاه را حاج احمد متوسلیان می دانیم. منتظریم که به او بگوییم تیپی که شما بنا گذاشتید امروز تبدیل به بزرگترین سپاه های جمهوری اسلامی ایران شده است و دارای موسسات متعدد فرهنگی و جهادی است؛ بالغ بر ۲هزار و ۸۰۰ گروه جهادی دارند.

این فرمانده سپاه تهران بزرگ ضمن یادآوری اقدامات حاج احمد متوسلیان در پاوه گفت: سپاه محمد رسول‌ الله نیز این اقدامات را در عرصه های مختلف پیگیری کرده است و الگوی آن از اقدامات حاج احمد متوسلیان گرفت شده‌ است.

وی گفت: امروز سپاه تهران در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و برقراری امنیت پایدار نقش آفرین است. ۱۷ بهمن ماه سالروز تاسیس تیپ ۲۷ سپاه تهران بزرگ است.

سردار حسن زاده در پایان بیان کرد: از امروز تا بهمن ماه سال ۱۴۰۱ به تبیین دستاورد و چگونگی عملکرد سپاه تهران در طول این چهل سال خواهیم پرداخت.

انتهای پیام؛

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار