با آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء؛

اجرای طرح‌های شهری در چهارمحال و بختیاری

زارعی، در سفر به شهرکرد از آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم برای اجرای طرح‌های شهری در بام ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۵۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هماهنگی اجرای طرح‌های عمرانی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم در شهرکرد برگزار شد.

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم در این تشست از آمادگی این قرارگاه برای اجرای طرح‌های شهری دراستان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

ناصر زارعی اظهار داشت: این قرارگاه در حوزه اجرای طرح‌های تقاطع‌های همسطح، زیرگذر و روگذر شهری با شهرداری‌ها همکاری خواهد کرد،به ‌همین منظور لازم است اولویت‌های شهرکرد مشخص و قبل از آغاز کار نسبت به مطالعات کارشناسی در این حوزه اقدام شود.

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم به آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم برای احداث طرح زیرگذر و روگذر در میدان معلم شهرکرد، اشاره کرد و گفت: به‌منظور تسریع در اجرای روند طرح‌های تعریف شده در حوزه تقاطع‌های زیرگذر و روگذر در مرکز چهارمحال و بختیاری، باید مطالعات ترافیک شهری در اختیار هلدینگ مربوطه قرار گیرد.

وی،به فعال شدن طرح باند دوم جاده ایذه به لردگان با ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم خبر داد و افزود: این طرح در گذشته تعطیل شده بود اما با ورود این قرارگاه فعال شد.

زارعی،اظهارداشت:این قرارگاه باتکیه برتوان مهندسی وفنی خود،طرح‌های زیادی را در بخش‌های راه و شهرسازی، بیمارستان‌سازی،تقاطع‌های شهری، نفت و گاز، صنعت و معدن با هدف کمک به دولت و محرومیت‌زدایی اجرا کرده است.

وی،با اشاره به فعالیت‌های بیمارستان‌سازی موسسه نوین ابنیه از زیرمجموعه‌های هلدینگ‌های زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم در کشور گفت: زمان ساخت بیمارستان‌های کشور از سوی این هلدینگ برابر نیمی از زمان سایر پروژه‌های همسان در این حوزه است.

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم به امکان ورود این قرارگاه برای روسازی طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت - شهرکرد اشاره و تاکید کرد: این اقدام به تأمین اعتبار لازم نیاز دارد.

مسئول موسسه نوین ابنیه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم نیز با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در کشور گفت: برای احداث بیمارستان به گرفتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز است.

نوری اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم برای احداث بیمارستان در شهرکرد آمادگی دارد اما محل اعتبارات این طرح باید مشخص و تعیین شود، همچنین به ‌جز تأمین اعتبار از محل تهاتر نفت می‌توان از محل اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها، بند "ز" تهاتر مالیاتی و ارزش افزوده استفاده کرد.

مسئول موسسه نوین ابنیه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم گفت: احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در شهرکرد به‌جز تجهیزات، به ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار و تأمین چهار هزار نفر نیروی انسانی نیاز دارد.

نوری افزود: در زمان وقوع بحران‌ها، حوادث و شیوع بیماری‌هایی مانند کووید ۱۹ کمبود تخت‌های بیمارستانی در کشور بیشتر احساس می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار