مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع)‌:

در عرصه جهاد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان مطالبه تبیین کنند

زابل/ حجت الاسلام قادری گفت:اگر بخواهیم در جهاد تبیین دست بالا را داشته باشیم بدون شک یکی از ابزار های کار آمد آن فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۳۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

حجت الاسلام احمد قادری کامروا در گفتگو با خبرنگار بسیجبل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین گفت: در عرصه جهاد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان ما می توانند مطالبه تبیین کنند و حضور فعال در این عرصه داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) افزود: از آنجا که ما در فضای طبیعی متأسفانه با بی اخلاقی ها و دروغ هایی رو به رو هستیم،بایستی سازمان ها و مؤسسات هر کدام در حیطه کاری خودشان به تبیین درست اتفاقات و ترویج بیانیه «گام دوم انقلاب» اهتمام بورزند.

وی بیان کرد: امروزه ما زیر هجمه سنگین تبلیغات رسانه ای دشمنان اتقلاب اسلامی قرار گرفته ایم باید برای گذر از این گردنه دشوار تمامی افراد و نهاد ها ،سازمان ها آستین همت بالا بزنند تا این هجمه را بی اثر کنند.

این مسئول اظهار داشت: امروزه اگر می بینیم دشمن همه ی فعالیت های خود را تعطیل کرده و تمام تمرکز خودش را برای استفاده از شبکه های اجتماعی گذاشته برای این است که قدرت تخریب آن را می داند.

قادری در پایان گفت: در جامعه امروزی قدرت تخریب یک پیام یا کلیپ کوتاه چند دقیقه ای از چندین موشک و بمب هم بیشتر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار