واکنش امام‌جمعه شهرقدس، به فایل صوتی فرمانده وقتِ سپاه؛ «ماهیت سپاه، مبارزه با فساد است»

خطیب جمعه شهرستان قدس گفت: فساد در هر مجموعه ای وجود دارد، اما جلوگیری از فساد مهم است و باید از فرماندهان سپاه تشکر کنیم، که با فاسد و فساد برخورد کرده اند.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۵۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج:حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ذکر تهلیل(لا اله الا الله) در ماه رجب، اظهار کرد: در آیه ۲۴سوره توبه سه محبوب معرفی شده که خدا، ولی خدا و جهاد دراه خداست و ۸مانع برای رسیدن به این سه محبوب معرفی شده که ذکر شریف لا اله الا الله که هم معرفتی است هم تربیتی کمک میکند که انسان بداند غیر خدا و آنچه متعلق به خداست ارزش دل بستن ندارد.
وی با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز گفت: امروز دشمن از دو ابزار فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای استفاده می‌کند و برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش رفت تا مشکلات اقتصاد وابسته به نفت حل شود، به همین منظور زیر زمین مصلی شهرقدس جهت رونق تولید و حمایت از اقتصاد مقاومتی خانواده‌های آسیب دیده در اختیار فرمانداری قرار گرفته است.

خطیب نماز جمعه شهرقدس در ادامه با اشاره به تبلیغات رسانه ای و تهمت ها علیه سپاه افزود: فساد ممکن است در هر مجموعه‌ای وجود داشته باشد اما جلوگیری از آن مهم است که باید از فرماندهان سپاه تشکر کنیم که با فساد و فاسد برخورد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ضعف رسانه‌ای در استان تهران وجود دارد، بیان کرد: نبود شبکه رسانه‌ای مختص استان تهران از جمله مشکلاتی است که بارها مطالبه شده و در بین شهرستان‌های استان تهران ، شهرقدس محروم تر بوده و بسیاری از فعالیت‌های اثرگذار، الگوساز و مثبت در این شهر حمایت رسانه‌ای نمی‌شود.

حجت الاسلام جوکار در اعتراض به حواشی پیش آمده در جشنواره فیلم فجر گفت: ضمن تشکر از ترویج برخی فیلم های ارزشی ، اما متأسفانه برخی فیلم های ضد ارزشی و ترویج مدل های لباس غربی و هنجارشکنی توسط برخی هنرپیشه ها و اظهار نظر خلاف شرع یک داور از مواردی است که در جشنواره سال آینده نباید وجود داشته باشد و در خصوص اظهارات خلاف شرع داور برنامه که مروج ازدواج سفید بوده باید صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه قضایی برخورد مناسب انجام دهند.

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه در تاریخ دفاع مقدس روحانیت شیعه سابقه درخشانی خلق کرده و در کنار افزایش معنویت، بصیرت و تقویت بنیه عقیدتی رزمندگان، با شجاعت در رزم دفاع مقدس مشارکت داشتند و در عرصه جهاد نظامی و جهاد تبیین و روشنگری نقش آفرینی کردند، در ادامه ضمن گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی خطاب به مهندسین، خاطر نشان کرد: مهندسین با استفاده از سیاست های کلی نظام در امر شهرسازی و معماری که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده به ترویج معماری ایرانی اسلامی توجه داشته باشند.


ایشان در پایان ضمن تشکر از اقدام دولت و دستگاه قضایی در آزادسازی سواحل اظهار داشت:اگر مسوولان و مدیران به سیاست‌های کلی نظام توجه جدی داشتند و اجازه تجاوز به حقوق و اراضی ملی را نمیدادند و امروز شاهد اینهمه تخریب سرمایه ها نبودیم.

خبرنگار: محسن میراحمدی

ارسال نظرات
آخرین اخبار