شهید مخزن موسوی شیفته امام و انقلاب بود/ ترس و واهمه منافقين از فرمانده

شهید مخزن موسوی فرمانده ای که منافقين از وی ترس و واهمه داشتند و در زمان حيات و خدمتش در سپاه، منطقه رودبار را از لوث گروهك هاي ضدانقلاب پاك سازي كرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۵۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار به بهانه سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمدتقی مخزن موسوی از فرماندهان سپاه به دست منافقان کوردل، تورقی کوتاه به زندگی پر رمز و راز این شهید بزرگوار خواهیم داشت.

سيد محمد تقي مخزن موسوي سحرگاه 28 بهمن 61 حين خواب هدف شش گلوله منافقين قرار گرفت و به شهادت رسيد.

در ادامه بخشي از گفته هاي برادر شهيد سيدمحمدتقي مخزن موسوي يكي از شهداي ترور است، که از منظر با سعادت شما خواهد گذشت.

برادر شهید سیدمحمدتقی مخزن موسوی با اشاره به چگونگی نحوه شهادت این فرمانده دلاور، اظهار کرد: منافقين با كمال بي شرمي از ديوار خانه برادرم بالا رفتند و او را در خواب مورد هدف گلوله قرار دادند و به شهادت رساندند؛ آنان همچنين همسر و كودك 6 ماهه اش را زخمي كردند و سپس متواري شدند.
مخزن موسوی با اشاره به فعالیت های انقلابی سیدمحمدتقی، بیان کرد: سيد محمد تقي پيام ها واطلاعيه هاي امام (ره) را با زحمت دست نويس مي كرد و به صورت مخفيانه دراختيار ديگران قرار مي داد.
وی افزود: برادرم با پايان يافتن تحصيلاتش در مدرسه عالي فني (دانشگاه اميركبير فعلي) به مبارزه با رژيم پهلوي پرداخت و مخفيانه نوارهاي سخنراني امام (ره) را پياده مي كرد و در اختيار ديگران قرار مي داد. اوهمچنين در سخنراني امام (ره) و تظاهرات ضد طاغوتي شركت فعال داشت.

برادر شهید مخزن موسوی با اشاره به نیات شوم منافقين، گفت: منافقين معمولا به چند دليل دست به ترور مي زنند؛ اول آنكه با ترورهايي كه در سطح كشور انجام مي دهند حضورشان را نشان مي دهند تا بتوانند اين گونه از سركرده هاي خود پشتيباني مادي و معنوي بيشتري كنند، دوم آنكه با ترور افراد سرشناس، قدر بودن خودشان را نشان دهند و سوم بخاطر عناد و كينه شان از انقلاب است كه دست به ترور مي زنند.
مخزن موسوی با بیان اینکه شهید سیدمحمد شیفته امام و انقلاب بود، گفت: برادرم سيد محمد تقي، متولد 1335و زاده رودبار بود كه فعاليت انقلابي گسترده اي را به ثمر رساند. او كتابخانه كوچكي را در يكي از مساجد رودبار تاسيس كرد و نام آن را المهدي(عج) گذاشت و درانسجام بخشي به راهپيمايي ها وفعاليت هاي انقلابي جوانان شهرش نقش آفريني كرد.
وی همچنین اضافه کرد: شهيد سيد محمد تقي با پيروزي انقلاب اسلامي مدتي به عنوان عضو اجرايي فعال در كميته انقلاب اسلامي به فعاليت پرداخت و پس از صدور فرمان امام (ره) با همكاري عده اي از مردم به تاسيس جهاد سازندگي همت گماشت.
برادر شهید مخزن موسوی ادامه داد: شهید محمدتقی يكي از اعضاي شوراي جهاد سازندگي بود و سپس به عنوان مسئول حزب جمهوري اسلامي خدمت كرد و به فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي رودبار منصوب شد.
مخزن موسوی با اشاره به ترس و واهمه گروهک های منافق از سید محمدتقی، گفت: او درزمان حيات و خدمتش در سپاه، منطقه رودبار را از لوث گروهك هاي ضدانقلاب پاك سازي كرد.
وی یادآور شد: شهيد سيد محمد تقي كوچك ترين پسرخانواده بود و بسيار محجوب و مقيد بود. شخصيت معنوي بسيار والا و همچنين بينش سياسي عميق و روشني داشت؛ از تقواي بالايي برخوردار بود و حدود الهي را از امر و نهي ها، حرام ها، مستحب ها و مكروهات رعايت مي كرد.
برادر شهید مخزن موسوی با اشاره
به یکی از دست نوشته هاي به یادگار مانده از شهيد سيد محمد تقي، گفت: در یکی از دست نوشته آمده؛ «سوار اتوبوس شدم و بليط نداشتم، 10 ريال بليط اتوبوس به دولت بدهكارم.»
مخزن موسوی، بارزترين خصوصيت شهيد سيد محمد تقي را وارستگي اش برشمرد و بیان کرد: در آن گروهك هاي منافقين براي از همپاشي اتحاد مردم دوسويه عمل مي كردند. يكي از روش هايشان اين بود كه در برخي از جلسات شركت و با طرح سوال هايي در بين جوانان ايجاد شبهه مي كردند و روش دومشان هم با دروغ پراكني و زير سوال بردن نظام در صدد بودند تا شخصيت افراد را تخريب و در نهايت ترور كنند. منافقين مي خواستند با اين روش جنايت هايشان را توجيه كنند.
وي تاكيد کرد: معلوم نيست ترورهاي منافقين با كداميك از مفاد و قوانين حقوق بشر و با كداميك از قواعد انساني سازگار است كه مجامع بين المللي از آن حمايت مي كنند؟
برادر شهيد سيد محمد تقي مخزن موسوي از صاحبان قلم و انديشه و رسانه ها خواست تا با قلم و زبان و رسانه شان چه در داخل كشور و چه در خارج از كشور حقايق را بر ملا كنند تا چهره كريه دشمن بيش از پيش آشكار شود.

ارسال نظرات