خبرهای داغ:

هرکجا مظلومی باشد، انقلاب به آنجا صادر می شود

شریعتمداری: هر کجا مظلومی باشد انقلاب اسلامی به آنجا صادر خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۷۲
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

به گزارش  خبرگزاری بسیج، همایش اساتید سطوح عالی حوزه های علمیه قم تحت عنوان «جهاد تبیین» چهارشنبه شب در مصلی قدس قم با سخنرانی حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان برگزار شد.

هرکجا مظلومی باشد، انقلاب به آنجا صادر می شود

وی گفت: یکی از ویژگی های انقلاب منطبق نبودن مرزهای آن با مرزهای جغرافیایی است، یعنی هر کجا مظلومی باشد انقلاب اسلامی به آنجا صادر خواهد شد.

شریعتمداری با اشاره به نقشه راه انقلاب گفت: امام با انقلاب غبار از چهره اسلام ناب محمدی پاک کرد، یکی از ویژگی‌های اسلام ناب ظلم ستیزی است اسلامی که ظلم ستیز نباشد و به پرخوری عافیت طلبان پرخور در مقابل فقر محرومان و مستضعفان تن بدهد، اسلام نیست بلکه به تعبیر امام راحل اسلام آمریکایی است.

وی با بیان اینکه وقتی نسخه اسلام ظلم ستیز بخواهد عملیاتی شود قطعاً نظام سلطه در مقابل او خواهد ایستاد اظهار کرد: انقلاب اسلامی نظام سلطه را به چالش کشیده است به همین خاطر وقتی نسخه اسلام ظلم ستیز بخواهد عملیاتی شود قطعاً یک اتفاق به دنبال خود خواهد داشت و آن مقابله با نظام سلطه خواهد بود.

شریعتمداری درگیری انقلاب اسلامی ایران با آمریکا را ماهوی دانست و ابراز کرد: دشمن زمانی دست از سر شما بر خواهد داشت که شما وجود نداشته باشید و تنها در دو حالت این درگیری تمام می‌شود که یا ما دست از اسلام در حاکمیت برداریم یا اینکه نظام سلطه دست از خوی استکباری خود بردارد.

وی افزود: از آنجایی که نظام سلطه خوی استکباری خود را تغییر نمی‌دهد لذا مبارزه با انقلاب همچنان ادامه خواهد داشت چرا که ما با آمریکا از نظر ماهوی تفاوت داریم.

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان با اشاره به ویژگی دوم انقلاب تصریح کرد: اسلام باور است و جای باور در قلب انسان‌ها است، دومین ویژگی انقلاب منطبق نبودن مرزهای انقلاب با مرزهای جغرافیایی یعنی هر کجا که مظلومی باشد انقلاب اسلامی به آنجا صادر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های انقلاب این است که ایدئولوژی اش به همراه او نیامده است ادامه داد: انقلاب اسلامی برخلاف انقلاب های دیگر فرزندان خود را نمی خورد بلکه فرزندان ناخلفش را طرد می‌کند.

شریعتمداری با اشاره به حوادث صدر اسلام گفت: در احد از تنگه غنیمت شکست خوردیم، عده ای غنیمت را دیدند اما خالد بن ولید را ندیدند؛ در صفین از شمشیر و نیزه تزویر شکست خوردیم، در جمل خواص آلوده و دین به دنیا فروخته آمدند و در عاشورا همه با هم جمع شدند.

وی افزود: امام حسین با هل من ناصر ینصرنی یاران آخرالزمانی را به یاری می طلبید و این گردونه تاریخ چرخید تا به عصر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه رسید امروز شرایط ما بسیار خطیر اما خطرناک نیست.

مدیرمسئول روزنامه کیهان انقلاب را در نهایت قدرت برشمرد و اظهار کرد: امروز انقلاب در نهایت قدرت است و آمریکا در موضع ضعف شدید قرار دارد و دیگر تهدید نظامی نخواهد کرد چرا که امروز تمام منطقه زیر نظر موشک های دوربرد ما است.

وی با بیان اینکه زمانی به ما سیم‌خاردار نمی‌دادند، خاطرنشان کرد: امروز به ما می‌گویند به دیگران سلاح ندهید، نیروهای انقلاب در جایگاهی قرار دارند که اگر اسرائیل تهدید کند، انصارالله یمن اسرائیل را تهدید به نابودی تل‌آویو می کند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه دشمن تقریباً همه برگ‌های برنده اش را به میدان آورده و از آن نفعی نبرده است عنوان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کس به آمریکا حمله نکرده و کسی جرات نداشت به انگلیس نگاه چپ کند، اما نیروهای انقلاب عین الاسد آمریکا را زدند و نفتکش انگلیسی را توقیف کردند، شرایط امروز ما با گذشته قابل قیاس نیست.

وی در پایان جدیدترین نقشه دشمن را جنگ ترکیبی برشمرد و تصریح کرد: در مقابل جنگ ترکیبی دشمن باید وارد میدان شد، دشمن با انگاره سازی و مارپیچ سکوت قصد دشمنی و مقابله با انقلاب اسلامی را دارد که باید در مقابل آن ایستاد و میدان را خالی نکرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار