استاندارد سازی بیش از 93 درصد ی جایگاههای سوخت سی ان جی استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 93 درصد ی جایگاههای سوخت سی. ان. جی این استان استاندارد سازی شده است.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۵۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی افزود: استاندارد سازی و صدور تاییدیه استاندارد توسط اداره کل استاندارد استان برای  جایگاههای فعال عرضه سوخت سی ان جی منطقه صادر شد .
وی با بیان اینکه بازدید از جایگاههای سوخت سی ان جی جزء وظایف حاکمیتی و از رسالت های اصلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است گفت :در طول سال بصورت مستمر و مداوم جایگاههای عرضه سوخت منطقه بصورت کلی با همکاری اداره کل استاندارد استاد مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند و بدیهی است در صورت بروز هرگونه نقص و خرابی تجهیزات و تاسیسات با نظارت شرکت و اعزام کارشناسان و تکنسین های مرتبط مورد بازدید و رفع نقص اقدام خواهد گرفت .

خشایی ابراز داشت: بیش از 93 درصد جایگاههای عرضه سوخت سی ان جی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندارد سازی لازم برخوردار و مورد تایید اداره کل استاندارد استان هستند و همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل از طریق تماس با شماره 09627 مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نسبت با ارائه گزارشات و رفع نقص اقدام نمایند .
مدیر منطقه در پایان اظهار کرد :بیشترین موارد نگرانی ما در بحث امنیت مربوط به رعایت دستورالعمل های ایمنی از سوی شهروندان ،شامل پیاده شدن هنگام سوخت گیری ،خاموش نمودن خودرو و همچنین باز بودن صندوق عقب هنگام سوختگیری و غیره که باید توسط مراجعه کنندگان به طور جدی رعایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار