با حضور نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی؛

نشست صمیمی با مردم برای پیگیری مشکلات در فرادنبه

میز خدمت با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ادارات برای پیگیری مشکلات مردم در مصلی شهید بهشتی شهر فرادنبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۸۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
نشست صمیمی با مردم برای پیگیری مشکلات در فرادنبه
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرحله ی سوم میز خدمت مسئولین این بار با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ادارات استان و شهرستان در مصلای شهید بهشتی فرادنبه برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری در دیدار چهره به چهره مشکلات مردم را شنید وخواستار رفع انها توسط مسئولان مربوطه شد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار مردم مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و مسئولین هم پاسخگوی مشکلات آنها بودند که البته برخی از مشکلات قابل حل بودند و برخی هم قابل پیگیری می باشد.

وی افزود: امید داریم سال 1401 سال گشایش در امر کشور و امر استان و شهرستان بروجن باشد.

فرماندار شهرستان بروجن هم در این دیدار با بیان اینکه برای گفتار درمانی نیامده ایم و یا اینکه بیاییم وقتی بگذرانیم و حرفی بزنیم و برویم خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مردم فرادنبه گفت:اولویت پیگیری ها برای این شهر ضمن اینکه بیش از دو سال پیگیر هستیم مسئله کیفیت آب شرب و اصلاح و تعویض خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب فرادنبه است.

ملکی افزود:اگر بن بروجن اجراشود و یا با تانکر آب داخل منبع تزریق کنیم با هم به دلیل فرسودگی زیاد لوله های شبکه توزیع آب شرب سطح شهر فایده ای ندارد.

وی در ادامه به مشکل چندین ساله ی قطب دامداری فرادنبه هم اشاره کرد و گفت: مسئله ای که در حال حاضر در همه ی شهرستان درگیر آن هستیم موضوع تداخل منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی هست که اگر رفع تداخل به نحوی انجام شود می توان گفت بیش از 50 درصد مشکل قطب دامداری فرادنبه هم حل خواهد شد.

گفتنی است مطالباتی همچون نیمه کاره ماندن ساختمان اورژانس 115 خیری-درخواست ابطال پروانه های چرای دام در مراتع-جولان سگ های ولگرد در سطح شهر-گازرسانی و احداث گلخانه ها-وضعیت نابسامان کیفیت آب شرب –تامین اعتبار و تکمیل تصفیه خانه -نیمه کاره مانده همسطح سازی جاده بروجن شهرکرد(ورودی و خروجی شهر ) و تاریکی مطلق ورودی-نگهداری دام در منازل که منجر به مطالبه اجتماعی شده است در حضور مسئولین گفته شد.

شایان ذکر است در این برنامه مدیران ادارات آبفا-شبکه بهداشت و درمان-منابع طبیعی-معاونت جهادکشاورزی از استان و مدیرانی از ادارات شهرستان بروجن در این برنامه حضور داشتند.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن با جمعیتی بیش از 15 هزار نفر در فاصله 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار