خبرهای داغ:

بیانیه گام دوم انقلاب یک معماری کلان اجتماعی، سیاسی و حاکمیتی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در صدور بیانیه گام دوم انقلاب اغلب مسئولان تشریفاتی با آن برخورد کردند، اظهار کرد: این بیانیه یک معماری کلان اجتماعی، سیاسی و حاکمیتی است.
کد خبر: ۹۴۱۵۹۳۸
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

بیانیه گام دوم انقلاب یک معماری کلان اجتماعی، سیاسی و حاکمیتی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی در مراسم معارفه مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان به میزبانی مجتمع ولایت این اداره با بیان اینکه در صدور بیانیه گام دوم انقلاب اغلب مسئولان تشریفاتی با آن برخورد کردند، اظهار کرد: این بیانیه یک معماری کلان اجتماعی، سیاسی و حاکمیتی است.
او با بیان اینکه افرادی که مفاد گام دوم را دریافت کردند تعداد کمی بودند لذا در عمل محقق نشده است، افزود: باید توجه بیشتری به بیانیه گام دوم داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه روی بیانیه و مقصد اصلی این فرمان اجرای تحولات در بخش مردمی و حاکمیتی به جوانان است، تصریح کرد: در حوزه تحقق بیانیه و مفاد آن و همچنین تبیین مسیر می‌بایست دانشگاهیان قلم بزنند تا مقصد اصلی جوان‌گرایی در سیستم رعایت شود.
عبدالهی با بیان اینکه راه برون‌رفت از قفل‌های ایجادشده در سیستم مدیریتی کشور جوان‌گرایی است، افزود: جوان مظهر ریسک‌پذیری، فطرت حق جو، نشاط و پویایی است که اگر در هر حوزه‌ای با اعتقاد وارد شود می‌تواند صخره‌ها را جابه‌جا و قفل‌ها را بشکند که بهترین شاهد آن پیروزی انقلاب اسلامی است.
در این مراسم حجت الاسلام محمد نوروزی فرد به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها