حجت الاسلام باقر بیک در گفتگو با«بسبج»مطرح کرد:

مبلغین باید ظرفیت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنند

زاهدان/ مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از از ماموریت های مهم مبلغین در عصر حاضر تبیین دستاوردها و ظرفیت های پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم است.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۴۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

حجت الاسلام والمسلمین منصور باقر بیک  در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تاکید بر ضرورت تبیین دستاورد های انقلاب برای مردم و به خصوص جوانان، گفت: در مقابله با سیاه نمایی ها و تبلیغات منفی دشمن و اعتمادزدایی که دشمن به وجود آورده و اندیشه و باور ها را مورد مخاطره انداخته باید در مسئله تبیین بصورت ویژه و جدی وارد عمل شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مبلغین و تمام کسانی که رسانه و تریبون در اختیار دارند باید در این زمینه روشنگری کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم و خصوصا نسل جوان بیان کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت های علمی، دفاعی، نظامی، پزشکی و معنوی کشور را باید با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه و این ظرفیت ها را به مردم حتی به صورت فرد به فرد و  چهره به چهره تبیین کنیم.

این مسئول هم چنین تصریح کرد: جهاد تبیین که در فرمایشات مُعظم له در این مقطع مهم، مورد تاکید خاص واقع گردیده است، باید در راس فعالیت‌های فرهنگی مبلغین و مداحان و فعالان فرهنگی قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار