در چهارمحال و بختیاری؛

دیدار خادمان رضوی با استاندار بام ایران

جمعی از خادمین آستان قدس رضوی در سفر به شهرکرد با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۱۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری در دیدار با خادمان آستان قدس رضوی گفت: خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دیدار خادمان آستان قدس رضوی توفیق بزرگ و افتخار ارزنده‌ای است که باید قدردان آن بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، وجود سراسر نور هشتمین شمس هدایت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء را مایه خیر و برکت ایران اسلامی و افتخاری ارزشمند برای مردم برشمرد و افزود: با توسل به امام رئوف حضرت امام رضا علیه السلام، امیدوارم خادم شایسته‌ای باشیم و در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم ولایتمدار و رفع مشکلات از ولی نعمتان خود توفیقات الهی نصیبمان شود.

نماینده خادمین آستان قدس رضوی نیز در این دیدار با اشاره به حضور چند روزه کاروان در استان از استقبال گرم و مهمان‌نوازی مردم و مسؤلان استان چهارمحال و بختیاری سپاسگزاری و قدردانی کرد.

اعضای کاروان در این دیدار نشان، پرچم و بسته متبرک حرم مطهر حضرت امام رضا علیه آلاف التحیة و الثناءرا به استاندار چهارمحال و بختیاری اهدا کردند.

در این دیدار صلوات خاصه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء توسط خادم امام هشتم قرائت و نیز خادمان حرم مطهر رضوی برای موفقیت دولت سیزدهم دعا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار