اجرای مسیر راه‌آهن اردبیل تا ۱۷۶ کیلومتر ادامه می‌یابد

استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که مسیر راه‌آهن ۱۱۰ کیلومتر ریل‌گذاری شده درصدد هستیم کل مسیر راه‌آهن را تا ۱۷۶ کیلومتر ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

اجرای مسیر راه‌آهن اردبیل تا ۱۷۶ کیلومتر ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سید حامد عاملی اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای تسریع پروژه‌های راه‌آهن اردبیل - میانه یکی از برنامه‌های اساسی در این زمینه است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مصوب رئیس‌جمهور عملیات اجرایی این پروژه را تسریع بخشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: سرعت‌بخشی به اجرای مراحل مختلف پروژه‌ راه‌آهن با جدیت در دستور کار است و به همین منظور عملیات اجرایی آن را در دستور کار قرار داده‌ایم که به همین منظور شاهد تسریع و ادامه روند عملیات اجرایی این پروژه هستیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سرعت‌بخشی به گلوگاه‌های پروژه و نیز رفع مشکلات این پروژه را با جذب اعتبارات مصوب سفر در دستور کار قرار داده و به دنبال سرعت‌بخشی به گلوگاه‌های پروژه هستیم تا بتوانیم با تخصیص اعتبارات ملی و فاینانس داخلی نسبت به اتمام آن تلاش کرده و تحریم‌های اقتصادی را از اجرای این پروژه خارج کنیم.

عاملی اظهار کرد: عدم تامین منابع مالی روند اجرای پروژه‌ها را طولانی کرده و اعتباراتی برای ممانعت از تعطیلی پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده که مابقی نیز سال آینده باید اختصاص یابد و با توجه به این که مسیر راه‌آهن 110 کیلومتر ریل‌گذاری شده درصدد هستیم کل مسیر راه‌آهن را تا 176 کیلومتر ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: قسمت‌های مهم و تونل‌ها نیز 60 کیلومتر مابقی را نیز شامل می‌شود که دستورات ویژه برای تامین منابع مالی آن‌ها داده شده تا بتوانیم اجرای این پروژه را تسریع بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار