استاندار گیلان:

هنر در خدمت ترویج فرهنگ شهدا باشد

استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید فرهنگ کهن خود را به آیندگان منتقل کنیم، گفت: تاثیر آثار هنری در انتقال فرهنگ شهدا و مقاومت بسیار زیاد است و باید از هنر برای ترویج فرهنگ شهدا بهره گرفت.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

 

 

 

 

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، اسدالله عباسی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در گیلان با بیان اینکه اگر دشمن ما را از نظر فرهنگی خلع سلاح کند از لحاظ روحی تهی می‌شویم و دشمن برای ما تعیین تکلیف می‌کند گفت: از ظرفیت تالار مرکزی رشت برای برگزاری مناسبت‌های هنری و فرهنگی نهایت استفاده را داشته باشید.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید میراث فرهنگی کهن خود را به آیندگان انتقال دهیم تصریح کرد: تأثیرگذاری آثار هنری برای انتقال فرهنگ شهدا و مقاومت بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه امروز در فضایی نفس می‌کشیم که آکنده از عزت، آرامش اجتماعی و استقلال است بیان کرد: مردم گیلان در شرایط بارانی ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب را گرامی داشتند که قابل تقدیر است.

عباسی با تاکید بر حمایت کامل از بخش فرهنگ و هنر عنوان کرد: اهمیت کار فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و باید بیش از گذشته به این عرصه توجه شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: از کمک خیران برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در گیلان بهره بگیرید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار