عزم سپاه محمدرسول الله با سپاه ثارالله در رفع محرومیت جنوب استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله گفت: سپاه محمد رسول الله استان تهران یکی از سپاه هایی است که در این حوزه برای کمک مردم جنوب استان جدیت داشته است و در عرصه های گذشته نیز در زمینه سیل، تأمین آب، ساخت و ترمیم مسکن و کمک مؤمنانه به کمک ما آمده اند.
کد خبر: ۹۴۱۵۱۳۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرمانده سپاه ثارالله  صبح امروز در دیدار با سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران  اظهار کرد: یکی از مناطقی که کم برخوردار است و نیاز به توجه ویژه دارد، مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان است که مجموع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان در این دو منطقه با نگاه ویژه و با امکانات جدی و به صورت جهادی فعالیت می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سپاه محمد رسول الله استان تهران یکی از سپاه هایی است که در این حوزه برای کمک مردم جنوب استان جدیت داشته است و در عرصه های گذشته نیز در زمینه سیل، تأمین آب، ساخت و ترمیم مسکن و کمک مؤمنانه به کمک ما آمده اند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که ما در حوزه سیل جنوب درگیر هستیم و به طور ویژه در شهرستان رودبار جنوب و مناطق زهکلوت و جازموریان؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران عنوان کردند که می خواهند در این عرصه وارد و کمک کنند و بنابراین وی، معاونین و تیم مربوطه وارد کرمان شده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: قرار شده است که سپاه محمد رسول الله استان تهران در چهار عرصه ساخت مسکن، کمک مؤمنانه، تأمین جهیزیه و تأمین آب مورد نیاز منطقه اقدام کنند.

سردار معروفی ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران  خاطر نشان کرد:  ان شاالله بتوانیم کارهای بزرگی با همت این عزیزان در جنوب استان انجام دهیم.

 

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله استان تهران در این جلسه افزود: در ایام 43 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین (ع) توفیق حاصل شد که  به همراه هیاتی از مسئولین سپاه حضرت محمد رسول الله در استان کرمان دیار سردار دلها حضور پیدا کنیم

سردار حسن زاده افزود: در سیل اخیر بنا بر این شد که با هماهنگی با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تفاهمی در خصوص گروههای جهادی و کمک های مردمی به کرمان گسیل شود و بخشی از مشکلات و آلام مردم عزیز و انقلابی در واقع با بصیرت کرمان حل کنیم 

این مقام مسئول  ادامه داد: در نشست امروز و با تفاهم انجام شده ساخت 110 منزل برای عزیزان محروم کرمانی، اهدای 110 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند و 63 پروژه آبرسانی به روستاها در برنامه قرار گرفت که به‌زودی آغاز می‌شود گفت: در این جلسه مقرر شد تا به کمک مردم و بسیج تهران تا سقف 10 هزار کمک مؤمنانه آماده و به این مناطق ارسال شود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه در کنار این اقدامات و خدمات اجتماعی مقرر شد تا راهیان نور مکتب شهید سلیمانی از تهران را به سمت این دیار با ارزش، اسلامی و انقلابی داشته باشیم افزود: قطعاً دانش‌آموزان، دانشجویان، جوانان و تمام اقشار ما علاقه دارند در این دیار حضور داشته، مزار بسیار ساده، نورانی و پر از معنویت شهید سلیمانی را زیارت کنند  و از مولفه‌های مکتب و شخصیت حاج قاسم بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله استان تهران  خاطر نشان کرد: این اقدام بزرگ، مؤمنانه و انقلابی هم برای اعتلای مکتب انقلاب اسلامی بوده و هم برای برطرف کردن و زدودن محرومیت از مناطق کمتر برخوردار کمک می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار