با حضور فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری :

توزیع 2هزار بسته کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان

سردار علی محمد اکبری از توزیع بیش از 2هزار بسته کمک مؤمنانه در بین خانواده های نیازمند منطقه سیرکان استان سیستان و بلوچستان به همت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۸۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، توزیع بیش از 2هزار بسته کمک مؤمنانه در منطقه سیرکان استان سیستان و بلوچستان، را در راستای مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی سپاه سرافراز قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

سردار علی محمد اکبری افزود: تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه جنوب شرق کشور برای تأمین امنیت پایدار حضور دارد و رزمندگان این یگان علاوه بر بحث برقراری امنیت پایدار، بحث محرومیت زدایی و همچنین کمک های مؤمنانه را با یاری مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و کمک مسئولین عزیز بومی شهرستان سراوان پیگیری می کند.

وی، با اشاره به سخاوتمندی مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و کمک 360 میلیارد تومانی آنها در بحث قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه استان، ادامه داد: با توجه به اینکه یگان ما(تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام) در منطقه جنوب شرق حضور داشته و ارتباط خوبی این یگان با مردم بومی منطقه دارد، نظر به نیازمندی مردم این منطقه، تلاش شد تا بیش از 2هزار بسته کمک مؤمنانه اعم از معیشتی، خوراکی، پوشاک و لوازم التحریر توسط مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، تهیه و به منطقه ارسال شود، که با هماهنگی فرمانده محترم حوزه سیرکان تحویل مردم نیازمند منطقه شود.

سردار اکبری، با تأکید بر نیازمندی مردم منطقه سیرکان و شهرستان سراوان، خواستار توجه بیشتر مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در زمینه کمک به همنوعان خصوصا در این مناطق که نیازمندی بیشتری دارند، شد.

وی با اشاره به تداوم تلاش های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در بحث محرومیت زدایی، سازندگی و کمک مؤمنانه، در مناطق محروم، اظهار کرد: نام نیک تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام در مأموریت های متعددی که در مناطق مختلف در جنوب غرب، شمالغرب کشور داشته وردزبانهاست و ان شاءالله در این مأموریت(تأمین امنیت پایدار در جنوب شرق کشور) هم سرافراز خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار