خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

ایران قوی، ایرانی است که بر پایه توکل و ایمان و با اراده جوانان ولایتمدار

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی گفت: ایران قوی، ایرانی است که بر پایه توکل و ایمان و با اراده جوانان ولایتمدار استوار بماند.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۸۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن تبریک چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: همواره دو  جریان حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و جریان باطل با هر حربه و ابزاری سعی بر پیروزی دارد، اما در نهایت این جریان حق است که با پیروز و ظفرمندی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: هیچگاه جامعه بشری و جبهه حق، بدون رهبر و پیشوا نبوده است، همانگونه که در دوران پیامبر (ص) و در دوران بعد از آن هم ائمه معصوم(ع) راهبر و زمامدار امور جامعه بودند در دوران فعلی نیز امامین انقلاب این شجره طیبه را رهبری می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان دوران حکومت پهلوی اول و دوم را دوران ضلالت، استعمار و زیر سلطه بودن کشور ایران نامید و دوران بعد از انقلاب را دوران رهایی و آزادی و آزادگی خواند و افزود: رهایی و آزادگی جامعه بشری ایران که به همت رهبری حکیم و فرزانه به وجود آمد با نیروی اخلاص ایمان و قدرت حضور  مردم به پیروزی رسید و هم اکنون نیز این انقلاب به همت همین نیروهای الهی بر تمام قدرت های استکبار و استبداد غرب و شرق پیروز شده است.

وی با مقایسه‌ای بین حکومت ملعون پهلوی و انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در دوره حکومت پهلوی انتصابات به صورت شاهنشاهی و سلسله مراتب بود و به هیچ عنوان هیچ شخصی در جامعه نقشی در انتخاب هیچ یک از مسئولین نداشت اما در جامعه اسلامی و انقلاب همه امور و مسئولین توسط مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می‌شوند تا جایی که رهبری هم با انتخاب مردم از طریق انتخابات خبرگان رهبری، به عنوان رهبریت انتخاب می‌شود.

کریمی تصریح کرد: باید جوانان قاطعانه در راه سربلندی کشور ایران بکوشند چرا که آنها امیدهای آینده این کشور خواهند بود و دشمن این را به خوبی می‌داند، بنابراین در جنگ‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی با ابزارهای سخت و در فضای مجازی نسبت به این سربلندی قصد تعدی و تعرض دارد.

وی با اشاره به دوران معاصر بیان داشت: دوران کنونی، دوران لایحه کاپیتولاسیون و یا قراردادهای ننگین و امثال این‌ها نیست و دشمن بداند میز مذاکره ایران برپایه اقتدار بنا شده بنابراین اگر دولت به رهنمون‌های رهبر معظم توجه کند، در این راه با  موفق و سربلند از سر میز بلند خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی پس از دوران پهلوی گفت: ایران قوی، ایرانی است که بر پایه توکل و ایمان و با اراده جوانان ولایتمدار استوار بماند و در این راه نیز قطعاً ظل توجهات حضرت بقیه الله ارواحنا فدا پیروز و سربلند خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار