خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی ایران مشتی محکم بر دهان آمریکا و انگلیس زد

فامنین- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مشتی محکم بر دهان آمریکا و انگلیس زد که به آنها نشان دادیم که جامعه ما جامعه مهدویت است.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۵۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسین فلاحی در جمع مردم شهرستان فامنین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مشتی محکم بر دهان آمریکا و انگلیس زد که به آنها نشان دادیم که جامعه ما جامعه مهدویت است.

وی افزود: کسانی می‌گفتند که نمی‌گذاریم این انقلاب ۴۰ ساله شود الان کجا هستند؟ اثری از آنان نیست و در حال حاضر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بعد از انقلاب در همه عرصه‌های کشور هستیم که به این روند ادامه خواهیم داد تا حکومت اسلامی کشورمان را به دست حضرت ولیعصر (عج) برسانیم.

وی در ادامه به معيشت و زندگی سخت مردم اشاره کرد و گفت: همه با هم در کنار هم با وحدت و کمک به دولت انقلابی به این سختی‌ها پایان خواهیم داد.

فلاحی در ادامه با اشاره به شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی در درگیری با اراذل که هفته پیش اتفاق افتاد، گفت: قانون‌مداران ما باید قانونی تصویب کنند که به پلیس احترام گذاشته و شأن آنها در جامعه حفظ شود و دیگر اراذل و اوباش نتوانند در جامعه هر کاری خواستند، انجام دهد.

وی در پایان از حضور مردم غیور و غیرتمند و شهیدپرور شهرستان فامنین در مراسم ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار