مراسم کلنگ زنی ایستگاه ایکس‌ ری کانتینری در گمرک مرزی میلک

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه شهرستان هیرمند مراسم کلنگ زنی ايستگاه ایکس‌ ری کانتینری در گمرک مرزی میلک برزمین زده شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۵۴۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، رئيس گمرک مرزی میلک گفت: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان و حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند مراحل زیرسازی، نصب و راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری کانتینری، از مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان هيرمند، در گمرک مرزی میلک، با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه آغاز و تا یازده ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سام کاشانی مسئول گمرک مرزی میلک در این زمینه افزود: کامیونهای ورودی به خاک جمهوری اسلامی ایران، پس از ورود به پايانه مرزی میلک از این دستگاه عبور می‌کنند، و با سیستم تصویربرداری درون کامیون، در صورت جاسازی موادمخدر و یا کالای قاچاق به وضوح مشخص می‌شود.

کاشانی همچنین گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استراتژیک شهرستان هيرمند و قرار گرفتن گمرک مرزی میلک در شاهراه مواصلاتی پل ابریشم، سالانه مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق و مواد مخدر در این گلوگاه کشف و جمع آوری می‌شود، و نصب دستگاه کانتینری ایکس‌ری علاوه بر افزایش دقت پایش کامیونهای ورودی، بر سرعت کار ترخیص و تردد کامیون‌ها نیز خواهد افزود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار