خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رزمایش کمک مومنانه، باور قلبی ملت ایران در خلق حماسه ملی است/آمریکا نگران ۶۰ میلیون گرسنه و کارتون خواب خودش باشد

سردار آتانی عنوان کرد: این پیام را از سوی ملت ایران و ۳۰۰۰ لاله‌ از لاله زار شهدای استان قزوین به دشمنان این مرز و بوم می‌رسانیم که آمریکا نگران ۶۰ میلیون گرسنه و کارتون خواب خودش باشد. مردم ایران عزیز و استان قزوین با باورهای قلبی خود این حماسه های ملی را در قالب کمک مومنانه خلق کردند.  
کد خبر: ۹۴۱۴۴۷۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رزمایش خودرویی توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی عصر امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسوولان استانی در قزوین برگزار شد.

 

 این رزمایش که به صورت همزمان خودرویی برگزار می شود از محل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین آغاز و تا میدان آزادی قزوین ادامه دارد. توزیع بسته های معیشتی نیز همزمان با سالروز طلیعه فجر پیروزی در روز ۲۲ بهمن ماه در سطح استان آغاز می شود. 

 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: با استعانت از پروردگار متعال و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری، طی سال گذشته و سال‌جاری نهضت رزمایش کمک مومنانه جریان یافت و سپاه، میزبان محبت مردم و خیرین عزیز بود.

 

سردار رفیعی در ادامه افزود: سپاه و بسیج استان و مردم خیر استان قزوین تا به امروز بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان را در قالب بسته‌های معیشتی و وجه نقد جهت کمک مومنانه جمع آوری کرده اند که این کمک ها از همان ابتدای شیوع کرونا و فرمان فرمانده کل قوا بین جامعه هدف به عنوان ولی نعمتانمان توزیع شده است. 

 

 

وی افزود: در آغاز جشن‌های دهه‌ فجر انقلاب اسلامی طی یک مرحله از رزمایش کمک مومنانه، ما ۱۵ هزار بسته معیشتی را توسط فرماندهان نواحی در سطح استان تهیه و توزیع کردیم.

 

 همچینن امروز ۱۵ هزار بسته حمایتی دیگر به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان تهیه شده که همزمان با روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان قزوین تقدیم جامعه هدف خواهیم کرد.

 

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ۱۰۰ خودرو حامل این بسته های حمایتی هستند که در نواحی سپاه سطح استان بارگیری شده است و به ولی‌ نعمتان ما که قبلا توسط مسئولین امر شناسایی شده بودند اهداء می‌شود تا شادی این عزیزان در شب جشن پیروزی انقلاب دوچندان شود.

 

سردار آتانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحرکات دشمن در فضای مجازی در رابطه با وضعیت معیشت مردم ایران و وجود محرومین در سطح کشور عنوان کرد: این گونه صحبت ها صحت ندارد. مومنین و ملت بزرگ ما، نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را مفتخر به خدمتگزاری به ملت عزیز ایران اسلامی می‌داند و به عزیزانی که در شیوع این ویروس آسیب دیده اند کمک می‌کند. 

 

 مقام ارشد نظامی استان یادآور شد: این پیام را از سوی ملت ایران و ۳۰۰۰ لاله‌ از لاله زار شهدای استان قزوین به دشمنان این مرز و بوم می‌رسانیم که آمریکا نگران ۶۰ میلیون گرسنه و کارتون خواب خودش باشد. مردم ایران عزیز و استان قزوین با باورهای قلبی خود این حماسه های ملی را در قالب کمک مومنانه خلق کردند.

 

سردار آتانی در پایان گفت: از خیرین و ملت بزرگ ایران خواستاریم بار دیگر با حضور موثر و پرشور خود در صحنه خدمت‌رسانی خادمان خود را یاری کنند تا در آغاز سال نو شادی دل ولی‌نعمتان خود را دو چندان کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار