بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ استان، به همت قرارگاه قدس اجرا شد

بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ استان به همت قرارگاه قدس با حضور سردارشفایی جانشین قرارگاه قدس و فرمانده سپاه سلمان بصورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون،  کلنگ بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ استان به همت قرارگاه قدس با حضور سردارشفایی جانشین قرارگاه قدس و فرمانده سپاه سلمان، سرهنگ جعفری معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس، مدیران ارشد استان و شهرستان هامون بصورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور وزیر نیرو و جانشین فرمانده کل سپاه بر زمین زده شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی در این مراسم محوری گفت: این پروژه با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی( علیه السلام) مرکز و استفاده از ظرفیتهای موجود قرارگاه قدس و سپاه سلمان و ظرفیتهای بومی بصورت کاملا فنی و مهندسی با نظارت سازمان آبفای استان انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور افزود: بالغ بر ۱۷۵۱ روستا در سراسر استان از نعمت آب آشامیدنی دربازه زمانی یک تا سه سال برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: این پروژه عظیم در مرحله اول در ۲۴۱ روستای شمال و جنوب استان که نیازمندی بیشتری دارند برنامه ریزی و اجرا می شود که اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک اعلام خواهدشد.

ارسال نظرات