رییس مرکز اسناد و مدارک انقلاب اسلامی:

تحریم هایی که علیه ایران اعمال شده؛ قدرت های اقتصادی جهان را از پا در می آورد

همایش مردم ری و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رییس مرکز اسناد و مدارک انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان در آستان مقدس شیخ صدوق(ع) شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۴۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

 مصطفی پور محمدی رییس مرکز اسناد و مدارک انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: انواع فشارهای اقتصادی، سیاسی، نظامی و اجتماعی در طول چهار دهه گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده است و ایران درگیر یک جنگ تمام عیار اطلاعاتی خاموش از سوی قدرت‌های غربی بوده که با مقاومت ملت ایران مواجه شده است و اگر تحریم‌هایی که در طول چهار دهه گذشته بر علیه ایران اعمال شده است، بر علیه کشورهای    چین، روسیه، آلمان، فرانسه، انگلیس، هند، برزیل و سایر قدرت های اول اقتصادی جهان اعمال شده بود، وضعیتی  به مراتب   بدتر از ایران داشتند..

وی با اشاره به اینکه روزانه صدها توطئه جاسوسی، اطلاعاتی، نفوذ و کارهای خرابکارانه بر علیه ایران اسلامی در جریان است، گفت: جوانان و نیروهای امنیتی کشور با تلاش شبانه روزی این موارد را در نطفه خفه می‌کنند.

پورمحمدی گفت:  کشورهای غربی به خوبی به قدرت نظامی و اطلاعاتی کشور ما اشراف دارند و همین مساله موجب بازدارندگی آنها شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که بر کشور تحمیل شده، گفت: ایران  یک قدرت قوی اقتصادی در دنیا محسوب می‌شود که تاکنون توانسته در مقابل این تحریم ها ایستادگی کند .

 

 

   

ارسال نظرات
آخرین اخبار