یکی از مبارزین انقلابی استان یزد:

رژیم پهلوی به نخبگان ایران کمترین توجه را داشت

یکی از مبارزین انقلابی استان یزد گفت: اقدامات و عدم توجه رژیم پهلوی به نخبگان علمی کشور عامل فرار آنها از کشور بود.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۲۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی یکی از مبارزین انقلابی استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه رژیم پهلوی به هیچ عنوان به علم ودانش ارزشی قائل نبود خاطرنشان کرد:رژیم پهلوی با بی توجهی و نادیده گرفتن ظرفیت‌های نخبگان علمی داخل کشور عامل فرار این افراد از کشور بود.
وی ادامه داد:در دوران پهلوی اکثر پزشکان و نیرو‌های فنی داخل کشور از کشور‌های دیگر امده بودندو این درشرایطی بود که از نیرو‌های علمی خود کشور ایران هیچ استفاده‌ای نمی‌گردید و مجبور بودند از این کشور فرار کنند.
رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه روشنگری‌های علما در مورد اقدامات ظالمانه رژیم پهلوی و همچنی اخلاص امام خمینی و مردم آن زمان که برای برچیده شدن بساط ظلم و جور حاضر به فدا کردن جان خود بودند از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام والمسلمین فخرالدینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به معنی واقعی کلمه برداشت شده از حادثه روز عاشورا بود تصریح کرد: در راه پیروزی انقلاب اسلامی تمامی علما و مردم به صورت کامل با یکدیگر وحدت داشتند، زیرا ظلم و جنایت‌های کشور امریکا در داخل کشور را مشاهده و این موضوع برای مردم آزاده ایران به هیچ عنوان قابل قبول نبود.
این مبارز انقلابی استان یزد در پایان ابراز داشت: شعار اصلی مردم انقلابی ایران «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» بود و امروز با وجود گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی این شعار را سرلوحه برنامه‌ها و کار‌های خود قرار داده و به خوبی توانستند بدون وابستگی به کشوری استقلال و ازادی خودو را حفظ کرده و به مسیر پیشرفت ادامه دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار