سردار اکبری در کنار مرقد مطهر سردار دلها؛

مکتب حاج قاسم سلیمانی، شهیدپرور است

سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام در کنار مرقد مطهر سردار دلها گفت: مکتب سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهیدپرور است.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۳۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌ هاشم علیه السلام همزمان با دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ی عملیات غرور آفرین والفجر 8 و عبور پیروزمندانه رزمندگان اسلام از اروند، با حضور در کنار مرقد مطهر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با آرمانهای امام و شهدان تحدید میثاق کردند.

سردار اکبری در حاشیه این مراسم، با تبریک دهه ی فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین والفجر 8، به مکتب حاج قاسم اشاره کرد و اظهارداشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی بر مبنای چهار رکن ولایتمداری، اخلاص،مقابله با دشمن و کمک به ضعفا استوار است و باید این موارد هنرمندانه برای اقشار مختلف مردم و نسل جوان تبیین شود.

یادگار سالهای دفاع مقدس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی امتی‌ترین و ملی‌ترین فرد در کشور است و همچنین تمام دنیا و تمام ادیان مدیون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستند.

سردار اکبری اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، شهیدپرور است، این مکتب باید برای جوانان در جامعه تشریح و تبیین شود و به ولایت‌پذیری و مردم‌داری این شهید توجه خاص شود.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام، با بیان اینکه دشمنان به خوبی می‌دانند نام حاج قاسم پیش برنده است، عنوان کرد: حاج قاسم در مکتب عاشورا،اسلام ناب و امامین انقلاب درس آموخته است، شهید سلیمانی زنده‌تر از سردار قاسم سلیمانی است و دشمن از این ترس دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار