رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

سپاه و بسیج دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است

سپاه و بسیج دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و ساخت مسکن محرومین به یک هدف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده و این روند ادامه دار است
کد خبر: ۹۴۱۳۶۹۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری  بسیج از رشت، کلنگ مرحله سوم و احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ،فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان زده شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم با بیان اینکه همکاری نهادهای انقلابی در کشور درس وفا و همدلی به جهانیان یاد داده است، اظهار کرد: در طول ۴۳ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی همکاری نهادهای مختلف در ساخت مسکن محرومین و رفع محرومیت زدایی درس وفا و همدلی را به جهانیان یاد داد.

سردار محمد زهرایی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در رفع محرومیت زدایی در کشور گفت: سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و ساخت مسکن محرومین به یک هدف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده و این روند ادامه دار است.

وی از ساخت ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور در دو سال گذشته خبر داد و افزود: تفاهم نامه امضا شده میام کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در دو سال گذشته ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور ساخته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار