خبرهای داغ:

انقلاب اسلامی زلزله سیاسی در دنیای استکبار بود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زلزله سیاسی در دنیای استکبار بود، گفت: با این انقلاب، ستون فقرات استکبار لرزید و شالوده آن فروریخت و مکتب‌های مختلف استکبار با زلزله سیاسی انقلاب اسلامی بر سر صاحبانش فرود آمد.
کد خبر: ۹۴۱۳۵۱۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر  در همایش شهدای روحانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: انقلاب اسلامی اتفاقاتی را در دنیا رقم زد که مدعیان کدخدایی دنیا، منتظر بودند تا ببینند که چه سخنی از حسینیه جماران بیرون می‌آید.

وی ادامه داد: امام راحل چنان سیلی به آمریکا زد که هنوز سرش گیج می‌رود و نمی‌تواند تعادل خود را به دست بیاورد زیرا این انقلاب اسلامی با پشتوانه دین و حاکمیت معنویت شکل گرفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: علما سنگرهایی درست کردند که هدفش ارتقای معنویات در جامعه و نابود کردن استکبار و استعمار بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر اضافه کرد: پرورش اعتقادی مردم، دشمن شناسی و حرکت دادن مردم برای مقابله با استکبار از وظایف علما و روحانیت است زیرا در حال حاضر دشمنان در صف ضربه به دین قرار دارند.

وی گفت: طول تاریخ، جایگاه روحانیت را به عنوان علمداران حفاظت از اسلام در خود ثبت کرده و امروز ما وارث مبارزه هزاران روحانی هستیم که به خاطر تحریف، حتی نامی از آنها در تاریخ ثبت نشده است.

وی افزود: روحانیت وظیفه سنگینی برعهده دارد و امروز در این شرایط حاضر باید جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد زیرا مبانی جهاد تبیین در اختیار روحانیت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مورد تاکید شهدا بوده و در وصیت نامه آنها ذکر شده، این است که باید پشتیبان ولی فقیه باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر بیان کرد: وظیفه ما این است که راه و یاد و نام‌شهدا را ادامه دهیم و در مقابل استکبار ایستادگی کنیم زیرا اگر این کار را نکنیم مدیون شهدا هستیم و باید پاسخگوی آنها در آخرت باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه نیز در این آیین گفت: مساله شهادت مقام و منزلت رفیعی است که بزرگان همیشه در طلب شهادت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: اگر شهید شخصی عالم باشد، بنا به سخنان ائمه مقام و مرتبه بالاتری دارند.

وی ادامه داد: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا ادامه دادن راه شهداست و باید همه ما فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی ۹۰ شهید طلبه و روحانی دارد که ۲۷ نفر آنها از اهل سنت هستند و  در راه انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار