سردار مثنوی عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت هنر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی/ ساختمان مرکز آفرینش های هنری بسیج بزودی در یاسوج افتتاح می شود

 جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما از حوزه هنر برای  نشان دادن دستاورد های انقلاب اسلامی جوانان استفاده می کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۷۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی در اختتامیه جشنواره آوای چکاوک که در سالن شهید جرجانی شهر یاسوج برگزار شد با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: گذشته پرافتخار و آینده پر امید بیانگر این است که انقلاب اسلامی  وارد مرحله حساسی از حیات خود شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه دستاوردهای فراوان و چشم‌گیری کسب کرده که حفاظت از این دستاوردها مهم و ارزشمند است.

وی عنوان کرد: در عمر چهار دهه انقلاب اسلامی عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شدند که یک تابلو راهنمایی برای همه است.

این مسئول با بیان اینکه، ایران اسلامی ایدئولوژی موفق سیاسی  را به دنیا معرفی کرده، گفت: میانگین مشارکت سیاسی مردم در غرب به ۵۰ درصد نمی‌رسد اما حداقل مشارکت سیاسی در ایران بیش از ۵۰ درصد است که بیانگر ایدئولوژی مردم سالاری است.

وی با یادآوری شرایط حساس انقلاب اسلامی بر استفاده از همه راهبردها در این شرایط تاکید کرد و گفت: حضور جوانان در عرصه‌های فرهنگی و هنری منجر به رشد و بالندگی آنها سپس توسعه انقلاب اسلامی می‌شود.

مثنوی بیان کرد: دو سه سال گذشته هر وقت سپاه و سایر دستگاه‌های فرهنگی در حوزه سرود می‌خواستند عرض اندام کنند دستشان خالی بود اما در حال حاضر حدود ۱۷۰ گروه سرود در استان فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان امسال ساختمان جدید مرکز آفرینش های بسیج سپاه فتح با استودیوهای تخصصی در یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد و شرایط برای هنرمندانی که به دلیل نبود شرایط به کارهای زیرزمینی روی می‌آوردند فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از رویش هایی که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در سال های  مختلف شاهد ان بوده ایم خصوصا در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری، جوانان مستعدی بود که در حوزه های مختلف هنری تربیت شده اند و در خدمت انقلاب اسلامی هستند.

سردار مصطفی مثنوی در ادامه بیان کرد: یکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی این است که هنر انقلابی در خدمت انقلاب قرار گرفته است و دستگاه های مختلف گردهمایی برگزار می کنند.

وی افزود: ما از حوزه هنر برای  نشان دادن دستاورد های انقلاب اسلامی جوانان استفاده می کنیم.

سردار مثنوی ادامه داد: در حوزه سپاه و بسیج نیز همواره این یکی از اولویت ها بوده است که از  ظرفیت جوانان و توانمندی های آنها در این حوزه بهره لازم را ببریم و آنها را در خدمت مسائل مورد نیاز انقلاب قرار بدهیم.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری خوبی که دستگاه های مختلف  با حوزه فرهنگی و هنری سپاه فتح داشته است و مرکز آفرینش های بسیج که یکی از نیاز های اساسی استان بوده در این فضای قرارگاهی و با همدلی دستگاه های فرهنگی در استان شکل گرفت.

وی گفت: باور ما بر این است که تمدن اسلامی از این ظرفیت برخوردار است، خصوصا در چله انقلاب که تمدن نوین اسلامی مهمترین رسالت ما است.
سردار مثنوی افزود: باید از  هنر انقلابی برای بیان جلوه گری انقلاب اسلامی بهره بیشتری ببریم.

وی ادامه داد: این اتفاق در استان افتاد و گروه های مختلفی در سطح استان از عرصه های مختلف در حال فعالیت هستند، استاندارد ها و امکانات مورد نیاز جهت شناسایی این استعداد ها در سطح استان در مجموعه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد فراهم شده است.

سردار مثنوی در پایان بیان داشت: استعدادهای زیادی در استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه های مختلف به ویژه حوزه موسیقی وجود دارد که می تواند پایه گذار موسیقی بومی و محلی استان باشد همچنین برای صدور آن به دیگر نقاط کشور  در حوزه تئاتر نقش آفرینی کند که استان ما در این حوزه از ظرفیت های خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار