تجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتاب" آخرین سنگر"

آئین تکریم و تجلیل از مدافعان حرم استان کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتاب آخرین سنگر در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و تجلیل از مدافعان حرم استان کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتاب آخرین سنگر  با حضور سردار شهابی فر و جمعی از رزمندگان و در سالن کنگره شهدای استان در یاسوج برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ایمان خردمند مسئول ستاد کنگره شهدا و سرداران استان در مراسم رو نمایی از این کتاب با بیان اینکه جمع آوری خاطرات رزمندگان به نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: تاکنون کتاب های متعددی توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

وی با بیان اینکه کتاب آخرین سنگر سه فصل دارد گفت: فصل اول از ولادت تا دوران دفاع مقدس، فصل دوم حضور در منطقه سردشت کردستان و مبارزه با کومله و دموکرات و فصل سوم جهاد خارج از مرز و مبارزه با داعش است که نویسنده کتاب سنگر آخر (شیروان کریمی) به آن پرداخته است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این کتاب توسط الله کرم عباسی و حامد شادکام گرداوری شده است.
خردمند گفت: این کتاب به سردار شهید ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم در کهگیلویه و بویراحمد و رزمندگان استان هدیه شده است.

تجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتاب

تجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتابتجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتابتجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتابتجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتابتجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتابتجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتابتجلیل از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد و رونمایی از کتاب

ارسال نظرات
آخرین اخبار