آغاز زندگی 30 نو عروس با هدایای بسیج سازندگی

۳۰ نوعروس سیستانی و بلوچستانی زندگی مشترک خود را با هدایای بسیج سازندگی آغاز کردند.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۹۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج  در زاهدان گفت: ۳۰ سری جهیزیه هر سری به ارزش ۲۰میلیون تومان به ۳۰ نوعروس سیستانی و بلوچستانی در سطح استان اهدا شد.

سردار پرویز آبسالان افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون است که به نوعروسان خانواده های محروم و نیازمند از قبل شناسایی شده اهدا و توزیع شد.

وی  هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند و مددجویان است که این مهم تا کنون با همکاری سپاه سلمان و مساعدت خیّرین محقق شده است.

وی با اشاره به نقش مهم حامیان، خیّران و دستگاه‌های اجرایی در توانمند سازی خانواده‌های نیازمند افزود: کمک به تأمین جهیزیه  در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

سردار آبسالان ادامه داد: سپاه و بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که با حضور در عرصه های مختلف  در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه تلاش کرده و تلاش دارد تا با مشارکت نیکوکاران بخشی از نیاز  محرومین و نیازمندان را برطرف کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار