جانشین تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر:

مشکلات مردم و جوانان مرزنشین روستای شطیط شهرستان آبادان برطرف گردد

جانشین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مشکلات مردم و جوانان مرزنشین روستای شطیط شهرستان آبادان برطرف گردد.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۰۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمدحسن گرامی جانشین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر همراه با حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) در دیدار با حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه شهرستان آبادان ضمن تبریک دهه مبارک فجر، مردم را ولی نعمت نظام و انقلاب خواند و عنوان کرد: مسئولین باید نسبت به رفع مشکلات منطقه بدون هیچ توقعی از تمام توان خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده نمایند.

 

سرهنگ گرامی افزود: با نگاهی مثبت و در جهت پیگیری و رفع مشکلات پذیرای مطالبات مردم هستیم و در راه پیگیری و حل خواسته های مردم شهرستان هیچ گونه کوتاهی نخواهد شد.

 

وی در ادامه به برخی از مطالبات اهالی روستای شطیط شهرستان آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت های خوبی تاکنون در حوزه های مختلف از جمله برق، ورزش و خدمات اجتماعی در این روستا انجام شده است اما در جهت جلب رضایتمندی مردم باید تلاش مضاعفی صورت گیرد و مشکلات اشتغال و اقتصادی جوانان این روستا مرتفع گردد.

 

 

امام جمعه شهرستان آبادان هم از تلاش مرزداران تیپ امام صادق (ع) جهت صیانت از مرزهای جنوبی استان خوزستان قدردانی کرد و بیان داشت: از اینکه پیگیر مشکلات مردم هستید و در جهت رفع مشکلات مردم مرزنشین اقدام می کنید جای تقدیر دارد و در زمینه رفع مشکلات مردم مرزنشین همه مسئولین باید پای کار بیایند و شبانه روزی به این مردم نجیب خدمت کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: در اولین فرصت در روستای شطیط حضور خواهم یافت و مشکلات را بررسی و از مسئولین می خواهم که در جهت رفع این مشکلات اقدام نمایند.

 

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار