خبرهای داغ:

ویژه برنامه ورزشی فکر سالم در بدن سالم در سرخه برگزار شد

ویژه برنامه ورزشی فکر سالم در بدن سالم با دف ترغیب کودکان به ورزش به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۶۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه فکر سالم در بدن سالم در قالب بازی فکری نوجوانان حلقه شهید محمدرضا غلام در پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

لازم به ذکر است این برنامه به صورت هفتگی در این پایگاه مقاومت برگزار و کودکان بسیجی به خوبی از این برنامه استقبال می کنند.

همچنین کودکان آیات قرآن را با یکدیگر هم خوانی کردند.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنکار ما ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زرق  و برق و سرسپردگی رژیم طاغوت در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های پرصلابت تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ، ایستادگی کرد.

او افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده ای روشن است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با تاکید بر اهمیت ورزش گفت: ورزش لازمه زندگی هر انسانی است و همه ما باید فرصت مناسبی را در طول روز به ورزش اختصاص دهیم.

اسیری ادامه داد: با هدف ترغیب کودکان به ورزش ویژه برنامه بازی های فکری و حرکتی به همت کارگروه تربیت بدنی این پایگاه مقاومت تدوین و به صورت مداوم و هفتگی برگزار می شود. خوشبختانه بسیجیان نیز از این برنامه به خوبی استقبال می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار