خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی ارغوان در نهاوند

نهاوند-نمایشگاه هنرهای تجسمی ارغوان با جمعی از مسئولین در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۳۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایشگاه هنرهای تجسمی ارغوان با حضور جعفر سلگی سرپرست فرمانداری، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولین در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، مجتمع امام خمینی(ره) افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۸۰ اثر شامل ۶ اثر عکاسی سیمین دخت صفی ، ۱۱ اثر خطاطی زهرا جوادی، ۵ اثر مینیاتور مهری کولیوند، ۲ اثر تذهیب مهناز ایوتوند، ۶ اثر رنگ روغن مبینا شاهمرادی، ۱۰ اثر طراحی و نقاشی کیمیا بیجنوند، ۱۶ اثر رزین فاطمه یعقوبی، ۶ اثر مجسمه هنرمند روشندل عبدالخالق شاهرخی، ۸ اثر طراحی از خانم عارفه حمزه‌ای، ۲ اثر از فاطمه کاظمی و ۱۷ اثر از دیگر هنرمندان در معرض دید همگان قرار گرفت.

در ادامه این نمایشگاه از اثر مینیاتور خانم مهری کولیوند با عنوان نهاوند من رونمایی شد، این اثر مینیاتور برگرفته از قلعه نهاوند، آثار کشف شده در تپه گیان، لباس محلی نهاوند، آثاری از طبیعت، نمادهای این شهرستان در قالب اثر هنری به تصویر کشیده شده است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در دهه مبارک فجر از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ به محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات