برگزاری همایش تحصیلی گام های موفقیت ویژه دانش آموزان تحت حمایت

رئیس کمیته امداد شهرستان قدس از برگزاری همایش تحصیلی گام های موفقیت با حضور ۱۵۰ دانش آموز مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۰۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

یس کمیته امداد شهرستان قدس از برگزاری همایش تحصیلی گام های موفقیت با حضور ۱۵۰ دانش آموز مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امیر عذیری با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۴۵ دانش آموز از خدمات کمیته امداد در شهرستان قدس بهره مند می شوند، گفت: از این تعداد ۲۷۳ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم تحصیل می کنند.

وی افزود: در همین راستا به مناسبت ایام دهه فجر در راستای آمادگی و موفقیت این گروه از جامعه هدف تحت حمایت، همایش تحصیلی گام های موفقیت با شرکت ۱۵۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم با حضور حسین زمانیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران و یکی از مشاوران برتر کشور در محل کانون فرهنگی تربیتی مکتب شهید سلیمانی برگزار شد.

عذیری بیان کرد: انتخاب درست و پنج گام تا موفقیت در کنکور از محورهای برگزاری این همایش بود.

رئیس کمیته امداد شهرستان قدس بیان کرد: انتخاب رشته برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول در پایه نهم  و برنامه ریزی موفقیت در کنکور برای دانش آموزان در  مقطع متوسطه دوم ،پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از اهداف برگزاری این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت بر اساس استعداد و عملکرد تحصیلی آنان برای کمک به موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی و توانمندسازی آنان است.

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار