مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ماسال:

حکومت و نظام اسلامی زمینه ساز رشد و کمال انسانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ماسال گفت: حکومت اسلامی زمینه ساز رشد و کمال انسانی بوده و باعث می شود عموم افراد در مسیر رشد و تعالی و تقرب الی الله قرار گیرند.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۰۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، حجت الاسلام مرتضی علیزاده در نشست بصیرتی که در شهرستان ماسال و در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج دو حوزه مقاومت شاندرمن و شیخ نشین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب ماه خودسازی و تقرب بسوی خدا  به موضوع و شبهه جدایی دین از سیاست پرداخت و اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و برخی افراد دانسته یا ندانسته می گویند نباید دین در سیاست وارد شود و اساسا دخالتی داشته باشد که این حرف با توجه به تعریف درست و دقیق دین و سیاست کاملا اشتباه است.

وی همچنین اضافه کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم با اینکه در اوج روحانیت و معنویت بودند اما در مدینه حکومت اسلامی تشکیل دادند این یعنی جدا ناپذیری دین از سیاست و مسایل اجتماعی و نفی سکولاریسم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ماسال  با بیان اینکه حکومت و نظام اسلامی  رسالتش در راستای هدف خلقت یعنی عبودیت و سلوک الی الله است، گفت: حکومت اسلامی زمینه ساز رشد و کمال انسانی بوده و باعث می شود عموم افراد در مسیر رشد و تعالی و تقرب الی الله قرار گیرند.

 

 

 

ارسال نظرات