فرمانده سپاه گلوگاه در گفتگو با بسیج خبر داد

گرامیداشت دهه فجر در گلوگاه با برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه

ساری-فرمانده سپاه گلوگاه از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان خبر داد و گفت:المپیاد ورزشی بسیجیان یکی از ویژه برنامه‌های این دهه می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۲۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از مازندران، سرهنگ پاسدار سید حسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گلوگاه با اشاره به اینکه  بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان و منافقین که تلاش می‌کردند تا در همان روز‌های اول، انقلاب اسلامی را زمین‌گیر و ایران را محور شرارت معرفی کنندف گفت:، اما امروز همه دنیا شاهد است که انقلاب اسلامی درخت تناوری شده که ریشه‌های آن در سراسر جهان گسترش یافته است.

فرمانده سپاه گلوگاه  ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و امام شهدا، افزود: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش مجموعه بسیج و مسئولین بر این است که برنامه‌های دهه فجر درخور و شایسته این ایام برگزار شود.

سرهنگ یوسفی خاطرنشان کرد: دهه فجر ایام مبارکی است که نسل جدید باید از دستاورد‌های آن آگاه شوند؛ آن‌ها می‌توانند از فداکاری‌های و ایثارگری‌هایی که اوایل انقلاب صورت گرفته درس بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه همچنین ضرورت تبیین راه، روش و آرمان‌ها و گفتمان نجات بخش امام خمینی (ره) برای جامعه را مهم برشمرد و تاکید کرد: امروز وظیفه آحاد ملت ایران، تلاش برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است تا ثمره میوه شیرین دین و انقلاب اسلامی در کام تشنگان معارف الهی ریخته و دشمنان نابود شوند.

سرهنگ یوسفی در ادامه از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت:المپیاد ورزشی بسیجیان یکی از ویژه برنامه‌های این دهه می‌باشد.

فرمانده سپاه گلوگاه با تصریح بر اینکه  اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با بهره گیری حداکثری از فضای مجازی و ظرفیت تاثیر گذار رسانه‌ها اجرا می‌شود،  یاد آور شد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، یادواره شهدا، مشاوره‌های حقوقی، میز جهادی خدمت از جمله برنامه‌های این دهه در شهرستان می‌باشد.

سرهنگ یوسفی به توزیع بسته معیشتی به خانواده‌ها هم اشاره کرد و ادامه داد: اجرای رژه خودرویی و موتوری، تئاتر خیابانی، نشست‌های تحکیم بنیان خانواده و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مسابقات ورزشی و... ازدیگر برنامه‌های این ایام الله است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه در پایان افزود: برای روستا‌های مناطق بالا دست منطقه هزارجریب طرح ویزیت رایگان را در نظر داریم که تلاش ما بر این است که دستاورد‌های انقلاب در بین تمام اقشار عموم نمایان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار