رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج تاکید کرد؛

ضرورت بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوسرانی شهر کرج

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوسرانی و ایجاد شرایط مطلوب سرویس‌های خدماتی حمل و نقل عمومی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۷۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در بازدید سرزده از خطوط و ایستگاه های اتوبوسرانی کرج گفت: تقاطع‌ها مهمترین گلوگاه‌های ترافیکی در سطح معابر شهری هستند و حل معضلات ترافیکی آن ها با رویکرد منسجم و یکپارچه، گامی اساسی در جهت سازماندهی ترافیک معابر شهر است.

ضرورت بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوسرانی شهر کرج

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت‌های لازم شهروندان را به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب ‌کند، مطرح کرد: در گذشته به دلیل توسعه شهرها و تغییر سبک زندگی، شهروندان به استفاده از خودروی شخصی، برای ترددهای درون شهری، روی آوردند که این امر آسیب‌هایی را به سلامت آن‌ها و زیست شهری وارد کرده است.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوسرانی، شرایط مطلوب سرویس‌های خدماتی مانند وجود ایستگاه‌های قابل دسترس، پایانه‌های حمل و نقل و قیمت مناسب موجب تمایل بیشتر مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی می شود که این امر باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار