مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خبرداد:

اجرای پویش سلیمان خدمت در بام ایران

همزمان با دهه فجر، پویش سلیمان خدمت برای درمان 400 بیمار نیازمند استان چهارمحال و بختیاری به نیابت از سرداردلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۲۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کاظم کبیری با گرامیداشت چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیش از 53 عنوان برنامه برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سازمان بسیج جامعه پزشکی و کانون های تابعه در استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.

کبیری گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۷ مورد اعزام تیم های آموزشی، بهداشتی، درمانی عمومی و تخصصی به مناطق کمتر برخوردار و محروم استان در قالب  طرح ملی شهید دکتر رهنمون انجام می شود.

وی، افزود: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان، برپایی ۹ ایستگاه سلامت و سنجش و غربالگری سلامت نمازگزاران با هدف اقناع و تشویق عمومی به واکسیناسیون کووید ۱۹ از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول، دیدار با خانواده معظم شهدا بویژه شهدای مدافع سلامت استان ، حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی در آئین مهمانی لاله ها و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، پویش سلیمان خدمت و ارائه خدمات تخصصی درمانی و جراحی رایگان بیماران مناطق کمتر برخوردار در مراکز تخصصی استان را از دیگر برنامه های شاخص بسیج جامعه پزشکی به مناسبت چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

وی، تصریح کرد: در قالب پویش سلیمان خدمت، بیش از 400 بیمار نیازمند جراحی و خدمات تخصصی درمانی رایگان در سطح استان چهارمحال و بختیاری  شناسایی شده است که در دهه فجر و طول سال درمان آنها به نیابت از سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به طور رایگان انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار