افتتاح کتابخانه در شهرستان قصرقند

به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی کتابخانه عمومی شهرستان با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین کریمدادی معاون سیاسی فرماندار شهرستان قصرقند در افتتاح این کتابخانه گفت: قصرقند یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است و برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند توجه بیشتر مسئولان و خیران به این شهرستان فرهنگ دوست هستیم.

کریمدادی گفت: کتابخانه های عمومی از پایگاه‌های مهم فرهنگی در تربیت نسل آینده هستند و برای تقویت بنیه علمی و تولید فکر در سطح جامعه می توانیم از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی بهره مند شویم.

وی ضمن قدردانی از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان گفت: اینکه کتابخانه عمومی فرهنگ شهرستان قصرقند کمتر از ۲۰ روز آماده بهره برداری شد، بسیار ارزشمند است و از تحقق وعده سرپرست این اداره کل تقدیر و تشکر می کنیم.

حسین کریمدادی در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجرگفت: همه ما وظیفه داریم در راه ترویج دین و مبانی اسلام خدمت کنیم و ترویج کتاب و کتابخوانی یکی از مهم ترین امور در این زمینه است.

کریمدادی بیان کرد: کتاب معجزه دین ما و متعلق به مسلمانان است و با وجود کتب ارزشمندی همچون قرآن کریم، نهج البلاغه، نهج الفصاحه و ... باید همچون گذشته در دنیا سرآمد شویم و امیدوارم تا افق ۱۴۰۴ وضعیت کتاب و کتابخوانی در کشور بهبود یابد.

وی ادامه داد: این کتابخانه زمینه‌ساز رشد جوانان و بهره‌مندی آن ها از کتاب و امکانات مطالعاتی در این شهرستان خواهد شد و تلاش می‌کنیم نسل جوان و نوجوان بیش از پیش با کتاب مأنوس شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار