خبرهای داغ:

برگزاری اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر

معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا: اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در بخش های تولید قطعه سرود ادبی و حرفه ای، آکاپلا، بازخوانی سرود و ایده به صورت نماهنگ و اجرای پاتوقی در حال برگزاریست و مهلت ارسال آثار 30 بهمن ماه می باشد
کد خبر: ۹۴۱۱۰۳۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

برگزاری اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر

سرهنگ علی اکبر عرفانی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان گفت: خانه سرود و موسیقی بسیج بعد از اینکه سرود نماهنگ ارغوان را پخش کرد و مورد توجه حضرت آقا قرار گرفت، به منظور جریان سازی سرود در کشور و به ویژه استانها و همچنین اعتلای جریان سرود، اولین جشنواره ملی و استانی سرود فجر را پایه گذاری کرده است.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره محدودیت سنی ندارد و ویژه برادران است و با هماهنگی دستگاهها در حال برگزاری و اجراست.

معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا افزود: اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در بخش های تولید قطعه سرود ادبی و حرفه ای، آکاپلا (گروههای تواشیح و همخوانی بدون موسیقی و آهنگ اجرا می کنند)، بازخوانی سرود و ایده به صورت نماهنگ و اجرای پاتوقی در حال برگزاریست.

لازم به توضیح است موضوعات جشنواره شامل امید به آینده، نوجوان ایرانی آینده ساز ایرانی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، سبک زندگی اسلامی ایرانی، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، تولید، خانواده، جمعیت،  تمدن نوین اسلامی، مقاومت، مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی، مقابله با کرونا،  شهدای مدافع سلامت، خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران و در نهایت بخش ویژه جشنواره شخصیت و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد.

علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکیwww.festivalsorood.ir ارسال نمایند؛ آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه 1400 می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار