استاندار مرکزی :

بسیج سازندگی پرچم دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است

مخلص الائمه گفت: ظهور و بروز گروه های جهادی در دهه ۶۰ و بعد از دوران دفاع مقدس در کنار خلاء ها و اشتباهات انجام شده ای چون ادغام جهاد سازندگی برای مردم و کشور راهگشا بود و با توسعه ها و گسترش حرکت های جهادی در قالب برتر بسیج سازندگی خود را نشان داد و بسیج سازندگی امروز پرچم دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است و عملکرد موفقی دارد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۹۵
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در آیین انتخابات مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به مدیریت و نگاه عمیق حضرت امام (ره)، ایشان ساختارهای سنتی قبل از انقلاب را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی کافی ندانست و لذا با یک مدیریت انقلابی ساختارهای جهادی از جنس مردم تشکیل دادند.

وی افزود: قبل از انقلاب ساختارهای بیمار و ناکارآمدی در کشور حاکم بودند که سال های سال موجب شکاف طبقاتی بزرگی در کشور شده بودند و می توان یکی از اهداف شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی را همان ساختار ناکارآمد دانست که موجب گستردگی فقر و نابرابری در کشور شده بود.

استاندار مرکزی بیان کرد: حضرت امام(ره) با تشکیل نهاد مردمی بسیج تحول بزرگی در کشور ایجاد کرد و با راه اندازی نهضت های چون سوادآموزی و خدمت رسانی منشا خیرات و تحولات بزرگی در ابعاد مختلف شد.

وی با تاکید بر اینکه الگوی مدیریتی حضرت امام (ره) مبتنی بر نقش آفرینی مردم بود، گفت: امام خمینی(ره) با این رویکرد مدیریتی بزرگترین موفقیت ها را رقم زد و در طول ۴۲ سال گذشته هرکجا از این الگوها عقب نشینی کردیم دچار آسیب مضاعف شدیم.

مخلص الائمه افزود: ظهور و بروز گروه های جهادی در دهه ۶۰ و بعد از دوران دفاع مقدس در کنار خلاء ها و اشتباهات انجام شده ای چون ادغام جهاد سازندگی برای مردم و کشور راهگشا بود و با توسعه ها و گسترش حرکت های جهادی در قالب برتر بسیج سازندگی خود را نشان داد و بسیج سازندگی امروز پرچم دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است و عملکرد موفقی دارد.

وی ادامه داد: تامین آینده مطلوب مهمترین هدف ما از زندگی شخصی، سازمانی و اجتماعی است که برای تحقق آن علاوه بر رفع موانع باید وضع گذشته، وضعیت حال و کشش آینده را در نظر بگیریم و این سه مولفه حرکت و مسیر ما را تعیین می کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بسیج سازندگی گل سرسبد نهادهای خدمت رسان و حرکت های جهادی در کشور است،گفت: در طول سال های گذشته منشا خیرات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور شده و به سمت آینده ای درخشان حرکت میکند.

وی اضافه کرد: حضور در جمع جهادگران بسیجی استان مرکزی توفیق بزرگی است و امروز برای خدا قوت در جمع شما جهادگران بسیجی حاضر شدم و از تلاش ها و زحمات دلسوزانه و خالصانه جهادگران تشکر و قدردانی می کنم.

مخلص الائمه با تقدیر از جهادگران بسیجی استان مرکزی بیان کرد: کار عظیم جهادگران با وجود همه سختی ها بسیار قابل تقدیر است و مدیریت ارشد استان مرکزی آمادگی کامل برای حمایت از حرکت های جهادی را با همه توان و ظرفیت ها دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد راهبری و هدایت حرکت های جهادی در استان مرکزی با رویکرد هم افزایی و پای کارآوردن همه ظرفیت ها و توان دستگاه ها انجام شده،گفت: امیدواریم با مدیریت جوان و با انگیزه در این ستاد شاهد حرکت های خوب در حوزه محرومیت زدایی و پشتیبانی از اقدامات جهادی باشیم.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در حوزه محرومیت زدایی مشغول هستند باید با محوریت بسیج سازندگی و در قالب ستاد راهبری و هدایت حرکت های جهادی هماهنگ باشند و اقدامات محرومیت زدایی آنها باید در این شبکه تعریف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها