جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

استفاده و به کارگیری از هنر برای ترویج معنویت از ضروریات است

سردار زارع کمالی گفت: پایه و اساس هر کاری هنر است و به کارگیری هنر برای ترویج بعد معنویت از ضروریاتی است که دشمن هم در مقابل آن جبهه گرفته است.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۰۸
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد درنشست خبری جشنواره هنری رسانه‌ای «قد قامت عشق» با اشاره به دلایل ضرورت ورود نیرو‌های مسلح به موضوع نماز اظهار کرد: یکی از نقاط متفاوت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و نیرو‌های نظامی غرب و شرق، بحث بعد معنویت است.

وی افزود: نیرو‌های نظامی شرق و غرب تنها نگاه ابزاری به قدرت نظامی دارند در حالی که ما بر اساس آیه‌های قران کریم علاوه بر بعد قدرت ابزار و در بعد قوه و نیروی انسانی هم باید عزم راسخ داشته باشند.

سردار زارع کمالی ادامه داد: امروزه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دست برتری را نسبت به دشمن دارند در حالی که قبل از انقلاب، نیروی نظامی کشور نیرویی کاملا وابسته به استکبار جهانی بود.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد:در دفاع مقدس از یک نیروی وابسته به یک نیروی مستقل بدل شدیم و امروز با توجه به تلاش‌های جوانان این مرز و بوم به قدرت بازدارندگی و ضربه متقابل رسیده ایم.

وی گفت: عزم راسخ و ایمان پولادین و انگیزه روافزون یکی دیگر از ضروریات نیرو‌های مسلح است که با تربیت جوانان با انگیزه و کادرسازی و تمدن سازی بنابر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب شکل می‌گیرد.

سردار زارع کمالی عنوان کرد: تمدن سازی اسلامی در مقابل تمدن سازی غرب وحشی، نیازمند ایمان قوی و نیروی انسانی ولایت مدار است که یکی از اقدام در این راستا موضوع معنویت است که در بعد معنویت مهم‌ترین موضوع پرداختن به امر نماز است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به افتتاحیه اجلاسیه نماز در هفته بسیج گفت: پایه و اساس هر کاری هنر است و به کارگیری هنر برای ترویج بعد معنویت از ضروریاتی است که دشمن هم در مقابل آن جبهه گرفته است و در درساتای اجلاسیه نماز استان یزد یکی از اقدامات خوب جشنواره هنری رسانه‌ای قد قامت عشق است.

وی ابراز کرد: جشنواره قد قامت عشق از امروز آغاز به کار خواهد کرد و اختتامیه ان با همرایی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان یزد در روز پاسدار و همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) خواهیم داشت.

سردار زارع کمالی افزود: این جشنواره در بخش هنری در قالب ۹ محور و در بخش رسانه در قالب ۷ محور کار خود را دنبال خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید ان داریم با برپایی چنین جشنواره‌هایی و با ترویج فرهنگ نماز، شاهد گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی باشیم و تمدن نوین اسلامی را تجلی بخشیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار