برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا در نیکشهر

با هدف بزرگداشت ولادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر جشن ولادت حضرت زهرا به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) در مسجد جامع روستای دسک بخش بنت شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۱۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، با هدف بزرگداشت ولادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر جشن ولادت حضرت زهرا(س) به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) روستای دسک حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت، مراسم جشنی با حضور جمعی ازمردم و بسیجیان و مسئولین در مسجد جامع این روستا در نیکشهر برگزار شد.


پاسدارپرویزکدخدایی فرمانده حوزه مقاومت شهید باقری بخش بنت شهرستان در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار نمود: قوام خانواده با جایگاه مادری است و این جایگاه بسیار جایگاه والایی است.

وی افزود: مقام زن تا آن جایی می­ تواند بالا برود که بتواند از انوار خفیه الهی بهرمند شود؛ پس استحقاق آن را دارد که بهترین مخلوق خدا در روی زمین باشد.

درادامه به خواهرانی که نام آنان فاطمه ،زهرا و از القاب حضرت زهرا (س)بود و به فرماندهان پایگاه خواهر و تعدادی از خواهران بسیجی و مادر شهید مدافع حرم سلمان برجسته هدایایی تقدیم و با اهدای لوح تقدیر از مادر شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار