نهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در زاهدان برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور دختران و همسران شهدا در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز برگزار شد.

 

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) از این بزرگ بانوی اسلام به عنوان برترین الگوی ایثار و مقاومت نام برد و اظهار داشت: همسران و دختران شهدا با الگو قرار دادن این بانوی اسلام با صبر و بردباری درس شهامت و ایثار را به ما آموختند. شهدا با انتخاب بهترین مسیر راه سعادت را برگزیدند و امروز راه و اهدافشان در جامعه تداوم دارد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: این جشنواره به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از مقام همسران و دختران شاهد و ایثارگر اجرا شده است. مادران و همسران شهدا باید روایتگر محبت و خوبی‌های شهدا باشند.

 

وی تصریح کرد: پروردگار این لطف را بر ما روا داشتن که میان عالمیان و اهل بیت شاد هست در این مراسم حضور داشته باشیم امروز تولد حضرت امام خمینی نیز است ما هرچه توفیق داریم از وجود برکات ایشان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار