خبرهای داغ:
مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر نهاوند خبر داد

برگزاری بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در نهاوند

نهاوند-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۷۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، مقطع رهایی ملتی است که به مدد الهی و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) بر طاغوت غلبه کرد.

وی ادامه داد: اینک که در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، بی‌گمان حضور، همفکری و همکاری بخش‌های مختلف فرهنگی هنری و نقش آفرینی و اثربخشی آنان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند ابراز داشت: بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مذهبی و قرآنی در این ایام گفت: برگزاری مجازی همایش‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های شهرستان، برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب، محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره، مسابقات سرود، تیراندازی، کتابخوانی، مشاعره، برگزاری محافل علمی، فرهنگی و هنری، گفتمان‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید از جمله برنامه‌هایی دهه فجر امسال است.

بحیرایی افزود: برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، شعر، عکس و فیلم و همچنین نمایشگاه‌های متعدد عکس و هنر‌های تجسمی با موضوع انقلاب، بیداری اسلامی، نواختن سرود و آهنگ‌های انقلابی و تجلیل از فعالان عرصه هنر انقلاب اسلامی و فعالان قرآنی، جشنواره‌های قرآنی و خوشنویسی، تجلیل از مادران نمونه دستگاه‌ها، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در این ایام است.

وی تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های متناسب با ایام مذکور در جشن انقلاب در بیش از ۷۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی، برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله عکس، هنر‌های تجسمی و کتاب، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی و دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، غبار روبی مزار شهدا و ... از دیگربرنامه‌های اجرایی این دهه در نهاوند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات