خبرهای داغ:

شهردار شاهرود: تشکیل یک جامعه بد ناشی از سکوت آدم‌های خوب است

شاهرود_شهردار شاهرود با بیان اینکه تشکیل یک جامعه بد ناشی از سکوت آدم‌های خوب است، گفت: انتظار می‌رود که اگر موضوعی را مشاهده می‌کنید که از نگاه شما تلخ و ناگوار به نظر می‌آید، حق سکوت نخواهید داشت.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۵۵
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

شهردار شاهرود: تشکیل یک جامعه بد ناشی از سکوت آدم‌های خوب استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در دومین جلسه شورای مدیران که با حضور معاونین و مدیران شهرداری با هدف بررسی مشکلات هر یک از حوزه‌های اداری، خدماتی، اجرایی و ارائه راهکار مناسب در محل سالن همایش‌های سازمان آتش نشانی برگزار شد، افزود: هیچ کدام از ما حق نداریم نسبت به محیط اطراف خود بی تفاوت باشیم و هر کدام باید نقش سازنده‌ای را در جامعه ایفا کنیم.
او با اشاره به اینکه از همه مدیران واحد‌های شهرداری انتظار می‌رود تا در برابر اتفاقاتی که به حق نیست، سکوت به مصحلت را انتخاب نکنند، تصریح کرد: این میزها، فرصت ها، دستمزد‌ها و امتیاز‌ها به سادگی بدست می‌آید و به سادگی هم از دست خواهد رفت، آنچه که به یادگار می‌ماند و فرد را در انتهای مسیر اقناع می‌کند، احساس مسئولیتی است که نسبت به محیط اطراف خود خواهد داشت.
شهردار شاهرود ایستادگی، تلاش، مقاومت برای ایجاد راه خدمت و سعی بر الگو سازی در شهرداری را اتفاق مهمی برشمرد و اظهار داشت: اگر نیت، گفتار و یا قدمی به اشتباه برداشته شد باید آن را به فراموشی سپرد و از عبرت‌های آن درس گرفت تا برای کار، تلاش و خدمت هر چه بیشتر به مردم شهر دست در دست یکدیگر دهیم.
احمدی با بیان اینکه هیچ کدام از این انتصابات دنیایی ارزش ندارند که برای حفظ آن دست به هر اقدامی بزنیم، ابراز داشت: آنچه که از هر فرد به یادگار می‌ماند، اثر بخشی افراد در زمینه‌هایی است که در آن تجربه و استعداد دارند و آن توانایی‌ها به منسه ظهور رسیده است.
او ادامه داد: روز‌های تلخ را باید به فراموشی سپرد چرا که ارزیابی و ملاک شهرداری، میزان کار، تلاش، خدمت و اثر بخشی همکاران است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه همه پرسنل اداری موظفند تمام تمرکز خود را در حین انجام کار برای نحوه بهتر خدمت رسانی به مردم اختصاص دهند، خاطر نشان کرد: واقعه‌ای را که مردم در ۲۸ خرداد ماه سال گذشته به نسبت جمعیت، رقم زدند در هیچ شهری در سطح کشور اتفاق نیفتاد که این ویژگی ارزشمند مردم شاهرود است و همه ما باید برای جبران این شایستگی، دست در دست هم داده و برای خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن با هم بیعت کنیم.
احمدی لازمه دست یافتن به نیت‌های صادقانه را باور داشتن یکدیگر و پشت هم ایستادن دانست و عنوان داشت: عمر این باور‌ها در عملکرد‌های تک تک افراد نمایان خواهد شد و اگر ما در قالب یک خانواده نسبت به یکدیگر دلسوز نباشیم یعنی اجازه داده ایم تا همه زحمات، تلاش‌ها و سرمایه‌ای که بخشی متعلق به شما و بخش بیشتر آن متعلق به مردم است، هدر رفته و دست خوش چالش‌ها شود.
او با بیان اینکه شهرداری یک سازمان است، متعلق به فرد نیست و تا روزی که وظیفه خدمت به مردم بر عهده ما است باید قواعد و مقررات سازمانی را رعایت کرده و به آن پایند باشیم، افزود: یکدیگر را به راه راست و مسیر صادقانه برای خدمت دعوت کنید.
شایان ذکر است: در ابتدای این نشست، مدیران هر حوزه نسبت به ارائه گزارش عملکرد واحد‌های خود اقدام نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها