توزیع نان و نمک مهربانی در زاهدان

زاهدان/ با همت جهادگر بسیجی ۲۰۰قرص نان و نمک مهربانی تبرکات فاطمی و مهدوی به یاد پدران و مادران آسمانی، گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی و میرحسینی و زنده نگه داشتن یاد شهدا مدافع سلامت و امنیت در زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۵۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مسئول گروه جهادی یاوران سلامت پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تا پایان دهه بصیرت هزار قرص نان در راستای اجرای طرح «نان ونمک مهربانی» بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: در اجرای این طرح 5 نانوایی در سطح شهر زاهدان با گروه جهادی یاوران سلامت همکاری دارند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که فرهنگ ايثار و شهادت به مثابه ساير فرهنگ ها در طول تاريخ تغيير و تحول مي يابد بايد مواظبت ونگهداري شده و همواره مورد پالايش قرار گيرد تا سنت هاي غلط وارد آن نشوند و به كاركردهاي آن در بستر زمان توجه شود بیان کرد: در راستای اجرای این طرح که از امروز آغاز شده و در حال اجرا می باشد 5 نانوایی در سطح شهر زاهدان با گروه جهادی یاوران سلامت همکاری دارند.

دکتر میری ادامه داد: در راستای اجرای کمک مومنانه با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر در مواجهه با بیماری کرونا و ترویج روح انفاق، بخشش و نوع دوستی و اشاعه فرهنگ خیری به 200 بسته نان ونمک تبرکات فاطمی توسط گروه جهادی بین نیازمندان شناخته شده تا پایان دهه بصیرت توزیع می شود.

این کار نیک و خداپسندانه با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز آغاز و به صورت هر دو هفته یکبار روزهای جمعه به نیت درگذشتگان وادامه راه شهدا وخدمت به اقشار حاشیه شهراجرا و تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: طرح نان ونمک مهربانی به عشق پدران و مادران آسمانی وشهدادر ۵ نانوایی شهر زاهدان انجام می شود.

جهادگر بسیجی نادر میری با اشاره به این مطلب که این اقدام خیر و خدا پسندانه در حمعه های مهدوی ماهی یک بار اجرا می شود ادامه داد: این طرح با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهیدان سلیمانی، میرحسینی، شهدا مدافع سلامت و امنیت با مدیریت دکتر میری اجرا شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که مبلغ ۱۰ میلیون توسط جهادگر بسیجی دکتر میری، خیرین مهدوی، بسیج کارمندان سپاه سلمان ، به نانوایی‌ها پرداخت تا این اقدام خداپسندانه در راستای رونق سفره نیازمندان انجام شود.

وی با تاکید بر این مطلب ازشروع کرونا تاکنون توزیع بسته های معیشتی به اقشار اسیب پذیر در رزمایش مختلف درکنار مردم انجام وظیفه کردیم که با شرایط کرونایی امروز این طرح که بیشتر نیازمندان و محرومین با آن درگیر هستند و دست و پنجه نرم می کنند این اقدام کمک کوچکی به خانواده های نیازمند واقشاراسیب پذیر ازکرونااست که شرمنده زن و بچه خود نشوند.

ارسال نظرات