مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ عنوان کرد:

ضرورت اقدام راهبردی با محوریت مکتب شهید سلیمانی در جهان

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با انتشار پیامی بر ضرورت اقدام راهبردی با محوریت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۰۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
ضرورت اقدام راهبردی با محوریت مکتب شهید سلیمانی در جهان
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ با انتشار پیامی بر ضرورت اقدام راهبردی با محوریت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قاسم سلیمانی، فرصتی بی بدیل!
روز ۱۳ دیماه، روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، قهرمان ملی ملت ایران و قهرمان امت جهان اسلام و مدافع واقعی حریم امنیت و صلح جهانی ملتها، و قهرمان ملتهای آزاده جهان، فرصتی است بی بدیل برای ایجاد جبهه ای در مقیاس جهانی علیه پدیده مرموز و انحرافی باصطلاح جایزه صلح نوبل که برخلاف نیت و انگیزه اولیه آن، اکنون برای معرفی و تشویق خون ریزترین و بدسیرت ترین عناصر جهانی، توسط نظام سلطه و استکباری، به بازی گرفته شده است.

شهید قاسم سلیمانی در مقیاس جهانی، بحق دارای ظرفیتی است برای الگو شدن، او که هم خود و هم مکتبش بمنزله فرصتی می ماند برای شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه تمامیت استکبار و بلکه همه ی پلشتی های نظام سلطه.

چه بجاست که در مقابل جریان به انحراف رفته صلح به اصطلاح جهانی نوبل، امروز را روز جهانی امنیت و صلح ملتهای آزاده جهان بشناسیم و در این روز هر ساله برای نشر مکتب حاج قاسم، چهره های بنامی از جبهه مقاومت جهانی و محافظان امنیت و عدالت و صلح واقعی در بین ملتهای مظلوم و آزاده، به جهانیان معرفی گردد و از این رهگذر در عرصه جامعه بین الملل، بسیجی عمومی علیه ظلم و ستم و پلشتی در قدرت و سیاست شیطانی و استکباری ، صورت پذیرد.

آلفرد نوبل، شیمی دان سوئدی و مخترع دینامیت که خود میدانست ممکن است روزی صاحبان قدرت و ثروت جهان بویژه حاکمان قلدر و مغرور برخی کشورهای پرمدعای شرق و غرب عالم، از ثمره علمی او سوء استفاده نمایند و درد سری برای بشریت بوجود آورند، لذا طرح نگاه صلح آمیز به این اختراع را مطرح کرد تا شاید جلو سوءاستفاده های احتمالی را گرفته و هر ساله به بهانه جایزه صلح نوبل، به صاحبان اندیشه صلح و امنیت جهان و ملتهای دنیا، احترام و ارج نهاده و از مقام شامخشان تجلیل و تحسین بعمل آید و البته چهرهای خدوم و نیک سرشت بشری به همه ی جهانیان معرفی گردیده تا بدینسان الگویی برای همگان و بلکه نسلهای جدید جامعه جهانی معرفی گردد. ولی متاسفانه نگرانی آلفرد نوبل درست از آب درآمد و چیزی نگذشت که هم اختراع وی و هم طرح جهانی جایزه صلح نوبل، آلت دست قدرتهای زور گو و جنایت پیشه بویژه غرب و آمریکا قرار گرفت. جالب اینکه خبیث ترین و کثیف ترین چهره های خونخوار جهانی هر ساله مورد توجه و تشویق نوبلی قرار گرفتند و این شد که جایزه صلح نوبل خاصیت و ارزش خود را از دست داد.

اما اکنون که در افکار عمومی ملتهای جهان پدیده ای ظهور کرده است که نه در شعار و ژست متظاهرانه و منافقانه، بلکه با تمام ایمان و اعتقادش، صادقانه و بی پیرایه، بی منت و مخلصانه، پا در عرصه مبارزه با تروریزم در تمامی ابعاد و گستره اش گذارد و از هرگونه تلاش و مجاهدت و ایثاری دریغ ننمود و عاقبت جان شیرین خود را در مواجهه با سر همه ی فتنه ها و ناامنی های جهان یعنی رئیس جمهور آمریکا، تقدیم جامعه بشری کرد. او که اگر مقاومت و مجاهدات شجاعانه و قهرمانانه اش نبود اکنون معلوم نبود دامنه سیاه و ننگین داعش و تروریزم سازمان یافته توسط سران استکبار و صهیونیزم بین الملل، تا کجاهای کره خاکی کشیده نمی شد. و این دلاور مرد بی بدیل و نمونه و تک میدانهای سخت مبارزه ، بدون محصور کردن خویش به سرزمین و مرز خاصی از جهان، بانگاه از پس ابرها بیرون آمد و چه جانانه دل به نصرت الهی داد و با هیبتی عاشورایی به صف خصم دون زد و نقشه های آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل را در منطقه و جهان، نقش برآب کرد.

او که در هر میدان رزم و جنگی علیه ستمگران و ظالمان وارد شد جز پیروزی و امنیت را برای ملتها به ارمغان نیاورد. شیر مرد خستگی ناپذیر جهان اسلام با تکیه بر ایمان و عشق پاکش به خدا و خلق خدا، تنها به شکستن هیمنه پوشالی سران کفر و شرک و الحاد می اندیشید و در این مسیر یک آرزو داشت، آنهم شهادتی غیرتمندانه و پرثمر …. تا شهادت او نیز بسان حیاتش نقش آفرین و اثر بخش باشد. این شد که نه بوسیله کوتوله های استکبار یعنی عناصر خودفروخته و پلشت و کثیف داعش، بلکه بدستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا و مباشرت دیگر سران جبهه کفر ، دقیقا همانگونه که خود او آرزو داشت آسمانی شد و به افتخار ضیافت حضرت دوست نائل آمد. چه زیبا و البته کامل و نافذ پیر مراد ما مقام معظم رهبری در شان و منزلت این شهید والا مقام فرمودند من همواره او را تحسین و تعریف و تمجید میکردم ولی اکنون درمقابل او تعظیم می کنم و نیز فرمودند دشمنان بشریت اکنون بیش از سردار حاج قاسم از شهادت او هراس دارند. ولذا جا دارد اندیشمندان آزاده جهان در مقابله به جریان به انحراف رفته باصطلاح صلح نوبل، جریانی در مقیاس جامه بین الملل و با محوریت ملتهای آزاده جهان تحت عنوان روز قهرمان ملتهای آزاده جهان، روز شهادت سرباز قاسم سلیمانی را روز تجلیل از قهرمانان واقعی صلح و امنیت جهانی قرار داده و هر ساله چهره هایی از جبهه مقاومت جهانی علیه استکبار و ظلم و ستم را به جهان معرفی نمایند. این اقدام بزرگ ضمن آنکه مکتب و منطق ظلم ستیز سلیمانی را همواره زنده و پویا نگه می دارد، بارقه امیدی نیز در دل تشنگان امنیت و عدالت و معنویت در اقصی نقاط جهان بوجود خواهد آورد.

پس همگان برویم بسوی ایجاد اقدامی راهبردی به مقیاس جهان با محوریت مکتب سلیمانی، تحت عنوان ( ۱۳ دیماه، روز جهانی قهرمان ملتهای آزاده) و اهداء جایزه قهرمان امنیت و صلح در دو لایه ملتها و کشورها و نیز سطح جهان. یعنی در این روز ماندگار و تاریخی، در هر ملت و کشوری قهرمانی مطرح و مورد تجلیل قرار بگیرد و در نهایت توسط دبیرخانه مرکزی این طرح جهانی که شکل خواهد گرفت، هر ساله ازمیان قهرمانان جبهه مقاومت جهانی، عنصری نمونه به جامعه بشری معرفی و تجلیل گردد. به امید چنین اتفاق بزرگ و پرثمر.

یاحق

ابوالقاسم علیزاده

۱۳ دیماه ۱۴۰۰

انتهای پیام؛

ارسال نظرات
آخرین اخبار