خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

عطر شهید سلیمانی سراسر عالم را فرا گرفته است

سرهنگ فخرالدین گفت: با شهادت سردار دل ها عطر شهید سلیمانی سراسر عالم را فرا گرفته است.
کد خبر: ۹۴۰۵۸۹۵
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

عطر شهید سلیمانی سراسر عالم را فرا گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه شهرستان گرگان در یادواره شهدای روستای آلوکلاته گرگان گفت: گام دوم انقلاب با ریخته شدن خون شهید سلیمانی و همرزمانش هم برکت گرفت و هم باسرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی با اعلام اینکه یکی از ویژگی های شهدای ما عشق به انقلاب و اسلام بوده است، افزود: عشق آنان به انقلاب و اسلام باعث شد تا همه چیز را کنار گذاشته و از اسلام در برابر دشمنان دفاع کنند.

فخرالدین با تاکید براینکه برگزاری یادواره های شهدا به دلیل اعتقاد به ایثار و شهادت بوده است، بیان کرد: همچنین برگزاری مراسم یادواره ها برای انتقال دادن الگوهای شهدا به نسل های آینده است چرا که این یادواره ها قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: خداوند تفکر و اندیشه شهید سلیمانی را به واسطه زحمات، ایمان، رشادت و جهادش در سراسر این گیتی تکثیر کرد و هیچ قدرتی  نمی‌تواند جلوی این رشد را بگیرد.

وی با بیان اینكه واژه شهید در این دین دارای تقدس خاصی است، خاطرنشان کرد: در دین اسلام كسی كه به شهادت رسیده طی احكام خاصی نیاز به غسل و كفن نیز ندارد و حتی در بعضی احادیث و روایات از پیامبر اسلام (ص) و امامان شیعه بدون هیچ سوال و جوابی جز حق الناس وارد بهشت می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار