نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

راه حاج قاسم تمدن‌ساز است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: راه حاج قاسم تمدن‌ساز است و این راه بشریت را از حقارت نجات می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۷۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تشییع شهدای گمنام با حضور مسئولان ارشد استانی در شهرکرد همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در این مراسم گفت: امروز مردم استان در آیین تشییع پیکر شهدا شرکت کردند تا بگویند در مسیر علوی و فاطمی می‌مانیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: امروز چهار شهید روی دست مردم شهرکرد نشانه‌ای بود، که ثابت کند این مردم شهدای بسیاری را تقدیم راه علی (علیه السلام ) می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام ادامه داد: دشمن خیال می‌کرد با ۲۵ سال خانه‌نشینی امام علی (علیه السلام ) می‌تواند این راه را کم رهرو کند اما هرگز عملیاتی نشد.

وی،  در ادامه تصریح کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی قهرمان بشریت است و دشمن خیال می‌کرد با ترور حاج قاسم می‌تواند این نور را خاموش کند؛ اما هرگز این موضوع محقق نشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هتک حرکت شب گذشته به تندیس شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دشمن خیال می‌کرد با آتش زدن تندیس می‌تواند سنگ جلوی پای مردم بیندازد و مردم را از راه و مسیر سردار سلیمانی منحرف کند، اما این هم محقق نشد و امروز مردم در میدان قمربنی‌هاشم (علیه السلام ) حاضرند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا و راه سردار سلیمانی بیعت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام گفت: امروز مردم آمدند تا به آمریکا و ایادی آن همانند بارهای گذشته بگویند ما همه حاج قاسم هستیم و ما این راه نورانی را با استقامت ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد:  راه حاج قاسم تمدن‌ساز است و  این راه بشریت را از حقارت نجات می‌دهد و امت را از سر استکبار رها می‌کند.

به گزراش بسیج؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها آیین تشییع  پیکر مطهر هشت شهید گمنام با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان استانی در شهرکرد آغاز شد.

این شهدا در سه شهرستان شهرکرد، کیار و خانمیرزا به خاک سپرده خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار